Disney Q&A

11:21:00

Bok !
Ovo je moj prvi post i započinjem ga Q&A-om. Po nazivu mojeg bloga , mislim da već znate da obožavam Disney...Mala Sirena , Pepeljuga  , Ljepotica I Zvijer...No ne brinite , ovaj blog neće biti samo o Disneyu.


1.Najdraži Disney film?

Mislim da je moj najdraži Disney film....Aladin.

2.Najdraži Disney lik?

O ovom sam puno razmišljala i ne mogu odabrati ni jednog. Ima toliko puno Disney-evih likova , kako bih se uopće mogla odlučiti ? 

3.Prvi Disney film koji si pogledala/pogledo u kinu?

Ovako , nijedan Disney film ( koliko se sjećam ) nisam pogledala u kinu...

4.Koji Disney predmet najviše skupljaš?

Skupljala sam barbike , Disney , a i crtiće.

5.Najdraža Disney pjesma?

https://www.youtube.com/watch?v=1pTP4LoYHWU&noredirect=1

Probajte pogoditi.....

6.Flounder , Sebastian ili galeb?

Flouder , 100% iako , također , su mi i Sebastian i galeb super !

7.Najtužniji dio u Disney filmu?

Ima ih puno , ali kada je umro Mufasa ( Kralj Lavova ). Svaki put plačem kad pogledam tu scenu . I još glazba u pozadini....

8. Disney princeza koja ima najbolje sporedne likove?

Pepeljuga ( najdraža princeza , moja ) . Miševi , ptice , životinje , prinčev tata...


9.Najdraži Disney film koji nije klasik?

Princezini dnevnici , obožavam!

10.Koji ti je najbolji glas u Disney crtiću?

Renata Sabljak , kao Ariela , vjerojatno.

To je sve , nadam se da vam se sviđa. Do drugog puta ( najvjerojatnije za tjedan dana , no možda čak i sutra ).

Bok,
disneylover.




pinterest

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na komentaru ! 💘