Blair VS Serena - style

06:25:00

Ovo  će biti jako zanimljiv post.  Uglavnom , da objasnim. Iz nekih epizoda ili slično , ću uzeti look od Blair i Serene , usporediti ih , davati bodove i koja će imati više bodova , pobjeđuje! Ako niste gledali Tračericu , u ovom postu , možete vidjeti o čemu se radi. Zapravo , ne baš o čemu se radi već , lookove i možda će vam se još više svidjeti! A , ako želite saznati što je Tračerica , pogledajte moj Gossip Girl Q&A ( GG , Gossip Girl ili Tračerica)....
Još nešto da dodam , neću npr. ako mi je Serena draža , uzeti neku kombinaciju od Blair i onda od Serene bolju , već ću ići ovako:

Upisat ću u Google : Gossip Girl Blair Style ili Gossip Girl Serena Style
Uzeti ću prvu sliku od svake , pa drugu , treću itd.
Na kraju ću ih usporediti
:)






 Pa , počnimo sa Serenom. Ona ovdje ima više svakidašnji look , dok Blair , po meni više svečani. U Blairinom looku , nisam baš fan žute boje. Kapa mi isto nije baš nešto , a šta to Serena drži u ruci? Ovaj bod dajem….Sereni.


Iako se baš i toliko ne vidi Blairina kombinacija , svejedno ću usporediti. Sviđa mi se od Serene kaput , ali i od Blair suknja te torba. Serenin look je , kao što možemo vidjeti u pozadini za zimu , a Blairin malo toplije vrijeme , ali može biti i za zimu. Sve u svemu , ovaj bod dajem … Blair.


Iako , u ovom prikazu , Blairina haljina mi se ne sviđa , a ni cipele. Torba onako , ali jednostavno mi Serena bolje izgleda u ovom opet jednostavnom , ali slatkom looku. Možda mi ipak , ( isto ) , ne pašu cipele ni torba , ali sve drugo je ok , i više od tog. Zato , vjerojatno već znate , bod pripada … Sereni.
Ovi lookovi mi nisu favoriti , ali svejedno mi se jaaako sviđaju. Jako mi se bilo teško odlučiti , no mislim da ću bod dati Sereni. Taj look bi prije nosila od Blairinog , ali da mi netko ponudi kombinaciju od Blair , itekako bi pristala.


Serenin look mi je malo natrpan ( samo zapamtite da ,  ja ove lookove obožavam , i obožavam stil od Blair i Serene , ali samo malo kritike ). I Blairin look ima isto puno boja , ne baš toliko usklađenih , ali obožavam kaput. Možda bi bilo bolje u drugoj boji , ali ta boja upravo ovu kombinaciju čini posebnom . Šesti bod dajem … Blair.

Blairin look … puno različitih boja , ne volim baš ove kape , ali torbica mi se sviđa. Serenin look ima isto puno uzorka , no ima usklađenih sivih tonova. Ovaj bod ide … Sereni    .
Ne znam , ali mislim da je ovu kombinaciju Serena nosila na set. Sve u svemu , odlična mi je kombinacija od Blair , a od Serene malo manje. Bod dodjeljujem jednoj … Blair    .

Hmmm … Blairina haljina mi je dobra , ali od Serene kombinacija odlična. Možda je suknja malo prekratka ( od Serene naravno ) . Serena dobiva bod    .


Možda sam pogriješila , ali Blairina slika je bila gore , pod petim slikama … ne znam kako stvarno. Ali svejedno bi pobijedila Serena. Kao i ovdje , Serena dobiva bod. Iako mi se jaaako sviđa haljina od Blair , Serenina kombinacija mi je mrvicu bolja.


Iako Serena izgleda odlično u ovom looku , obožavam Blairinu haljinu , možda nisam ipak fan zajedno s cipelama , ali mi je odlična! Zato ovaj bod pripada…Blair.







Serenina kombinacija ima žarke boje , a Blair malo tamnije. Po mom ukusu , Serenina kombinacija je bolja. Serena dobiva još jedan bod.














    
  1.  slika buzzfeed
  2.  slika pinterest
  3.  slika glamourmagazine
  4.  slika glamourmagazine
  5.  slika mtv
  6.  slika pinterest
  7.  slika eonline
  8.  slika glamourmagazine
  9.  slika womeninfashion
  10.  slika glamourmagazine ( obožavaju Serenu isto )
  11.  slika hercampus
  12.  slika pinterest
  13.  slika hercampus
  14.  slika pinterest
  15.  slika pinterest
  16.  slika polyvore s tim da sam izrezala bijeli dio
  17.  slika pinterest
  18.  slika polyvore
  19.  slika wordpress
  20.  slika gossip girl

Nadam se da vam se svidjelo. Čujemo se drugi put. Možda čak i sutra. I da zapamtite "javno" kod sljedbenika. 
P.S. Hvala što ste se toliko zadržali….
Sada ću izračunati i vidjeti tko je pobjednik:
Serena pobjeđuje sa 7 boda !
Blair je imala 4 !
Mogu napraviti part 2 , ako želite!
Samo da kažem , ovo je bilo par slika. Da sam radila sve slike , možda bi Blair pobijedila. Evo , to je sve…


Bok , 





disneylover.



You Might Also Like

1 komentari

  1. Odlican post , zaista zaimljiv :) Ja sam te zapratila, svrati i ti kod mene :* #Samokazem

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘