Celebrity Tag

00:56:00

Hey ljudi!
Danas ću odgovoriti na par pitanja , iz Celebrity tag-a. Ovaj tag sam našla na blogu My blog , my thing! :
http://myblogmything1.blogspot.hr/
Evo link , pa ga posjetite , meni je super!
Uglavnom , da ne brbljam previše , evo tag-a:



1. Koju poznatu ličnost voliš?
Pa , ne pratim baš ove hrvatske poznate osobe. Gledam serije  Tračerica  , Slatke Male Lažljivice , Jednom Davno , Zamijenjene Pri Rođenju...pa , te glumce. Npr.:

Blake Lively - Serena van der Woodsen , Tračerica

pinterest

Ashley Benson - Hanna Marin , Slatke Male Lažljivice

twistmagazine

Lana Parilla - Regina ( Zla Kraljica ) , Jednom Davno
Lana Parrilla 2013.jpg
wikipedia

Katie Leclerc - Daphne , Zamijenje Pri Rođenju

justjaredjr

2. Koju poznatu osobu ne voliš?
Pa , ne volim Jelenu Rozgu , i takvu glazbu. To jednostavno nije za mene , i žao mi je ako se ne slažete. Da , ne volim njezinu glazbu , ali ne znam kakva je kao osoba.

3. Šta misliš o Seleni Gomez?
Pa , sviđaju mi se njene pjesme...također kad je upoznala IIsuperwomanII , super se ponašala, Između ostalog je ok , nemam ništa loše reći za nju.

4. Mrziš li Bethany Mota?
Ne , zapravo sam pretplaćena na njen kanal , i glavni i vlog. Ne postavlja tako često videe , ali ne ne mrzim ju. Sviđaju mi se njeni videi.

5. Čiji ti se stil oblačenja najviše sviđa?
Možda , od Kendall Jenner...


pinterest

6. Dali ti je ružan Harry Styles kao i njegov stil oblačenja?
Ne , nije mi ružan , već sladak. A , za stil oblačenja ne znam , pošto ne pratim baš njegov stil....


usmagazine

7. Dali pratiš domaće youtubere?
Ne , ne pratim domaće youtubere , ali pratim strane , i to dosta...


thedowntowntea

Evo , ovo je sve za ovaj post. Nadam se da vam se svidio i da vam se dalo čitati. Ako želite i vi odgovoriti na ova pitanja , slobodno!

Bok ,



disneylover.


tumblr

You Might Also Like

2 komentari

  1. Drago mi je da si uradila ovaj Tag, i ja također gledam Slatke male lažljivice. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘