Favourites

02:39:00




Evo , novi post. Ovo je moj prvi favourites , i nadam se da ću ga bar malo učiniti zanimljivim. 
Ako imate nekih dodatnih pitanja ili slično , pitajte u komentarima.
Pa , neću odugovlačiti i počnimo.
P.S. Slike su moje , i ništa nije sponzorirano il tako nešto.

1. Olea conditioner 
    Color

Ovaj proizvod mi je jako pomogao s kosom . Nekako je mekša , i stvarno ima jaču boju. Jednostavno poslije šampona i ispiranja , stavim malo ovoga i kao da sam stavila neku čaroliju . Ne znam ali , jako mi se sviđa i preporučujem!






2. Lakovi 

Osobito Avonovi i Essence. Također sam kupila ove , kako piše Deborah Milano i stvarno su super. Po meni svi ovi lakovi ostaju jako dugo , te se brzo suše i lako skidaju. Ako želite da vam duže ostanu , mislim da ovo većina zna , ali stavite bezbojni lak prije stavljanja ovog i poslije.






3. Baby Lips

Obožavam Baby Lips! Prije sam imala tri labela Baby Lips , ali ja sam ja i ja moram izgubiti dva. To m ije jedini problem , ali mislim da proizvođači Baby Lipsa ne mogu ih napraviti baš metar velikim , pa uistinu i nije takav problem. Neki kažu da nemaju baš boju , ali ja sam dodala tri sloja i mama me pitala jel nosim ruž , ali možda je to samo kod mene.




 

4. Šeširi

Ovaj šešir mi je super , iz H&M je. Možete ga oblikovati , i izgleda super. Šeširi su odlični za ljeto , štite vam glavu itd. Imate iz svugdje za naći , ali meni su najbolji u H&M zato što su kvalitetni. Mislim da je ovaj , iz H&M - po treći put , koštao oko 70 kn.






5. Nakit

Ovo nije baš nakit , mislim rajf je. Iz H&M je , opet. I oni , a i New Yorker i Accessories imaju odličan izbor. Super su za dodavanje onako , prazne kombinacije. Tako , ako ne znate gdje kupiti nakit , piše vam gore.






6. Knjige

Kao što valjda znate , jako volim čitati. Evo , za ovaj post sam izabrala knjigu Slatke Male Lažljivice, iako mi je serija bolja moram priznati. Mislim knjiga je super , ali koliko se sjećam , dok sam čitala mislila sam kako samo -A ( ako ste pročitali knjige ili pogledali seriju znate o čemu , odnosno kome mislim ) šalje poruke da. Također , nekako sam prestala gledati seriju , ali kad završi škola opet počinjem!






7. Bilježnice gorjuss

U njima zapisujem , odnosno u ovoj , što ću napisati u postu novom. Znači , stavim popis postova i svaki put kad želim napisati novi , odaberem od tih i kad ga napišem , prekrižim ga s popisa. Još nekoliko postova i bit ću gotova s prvim popisom , ako ste išta shvatili. Uglavnom , da u njoj ne pišem samo to već i kako blog napreduje itd.






















          
8 . Pjesme

Ovdje ću možda svakog mjeseca kad napravim ovakav post, staviti top 3 pjesme , po redu idu , znači prva mi je najbolja , druga super i treća jako dobra :

1. Shut Up And Dance With Me - Walk The Moon

















                                                                                                                    2. Prince & The New Power Generation Diamonds And Pearls







3. Jennifer Lopez - Ain"t Your Mama


















Pa , ovo je moj , ovo je bio moj današnji post. Nadam se da ste uživali i vidimo se možda čak i sutra!




Bok ,



disneylover.


tumblr


You Might Also Like

26 komentari

  1. Obožavam pjesmu od Jennifer Lopez *-*
    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. I will check your blog , and click that link also.

      Izbriši
  3. Super post!Videla sma komentar na mom blogu,hocu follow za follow ali ne znam kko da te zapratim,nigde mi ne izlazi join this site ili nesto slicno...
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Aha znam sta je,sutra ujutru cu se uclaniti sa kompjutera,uzvrati ako zelis!Samo na podesavanjima bloga klikni da omogucavas veb verziju i na telefonima i tada ce se to pojavojivati svima 😘

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! I da uzvratila sam follow. <3

      Izbriši
  5. Favoriti su divni! :D Blog ti je jako sladak!
    Uclanila sam se,nadam se da ces uzvratiti!

    ksenijinkutak1.bogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post kao i blog! Uclanila sam se nadam se da ces uzvratiti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Učlanit ću se na tvoj blog. <3

      Izbriši
  7. Hello dear,
    fantastic post!!
    I really like your blog, would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  8. Magic Mineral Crush je odličan lak. I ja ga posjedujem. Zapratila sam tvoj blog #10.
    Nadam se da ćeš uzvratiti follow ukoliko već ne pratiš moj blog :*

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pratim tvoj blog i hvala što si ti i mene zapratila!

      Izbriši
  9. Odlicni favoriti. Super si odradila post. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post, također pratim PLL i voljela bih pročitati i knjigu. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/05/potrosi-5-do-ljeta-update-2.html

    OdgovoriIzbriši
  11. jedan-zivot-jedan-san.blogspot

    Molim vas da citate , pratite i komentirate <3 hvala svima <3 :*

    Inace i blog i postovi sve savrseno <3 Uzvrati follow <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post. Izgled tvog bloga mi se baš sviđa. :)
    Uzvratila sam praćenje. Ako još neko želi da se učlani na moj blog, uzvraćam----> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘