Gossip Girl Q&A

00:00:00

Pa , svugdje sam tražila i NIGDJE nema GG  ( Gossip Girl - Tračerica ) Q&A. Jedna stranica ga je imala , ali si se morao prijaviti itd ( no svejedno si mogao vidjeti prvo pitanje , pa ću ga tu navesti , ako se sjećam pitanja )...Pa , danas ću odgovoriti na svoja pitanja o GG i nadam se da će vam biti bar malo zanimljivo.

P.S. Ako neznate o čemu se ova serija radi , uglavnom postoji ta škola u koju idu bogati. No dođe i jedan , naspram njih siromašan lik ( Dan Humphrey , on je inače zaljubljen u Serenu van der Woodsen. ).
 No , serija nije samo o njemu već i o spletkama ,već i o Tračerici , tajnoj ili tajnom blogeru koji piše SVE  što se događa glavnim likovima u seriji ,  njihove tajne itd. Nešto slično kao A iz PLL-a , no Tračerica gotovo sve objavi da svi to mogu vidjeti.  Nije samo ona zaslužna što ima sve o njima , već i ljudi s ulice . U nekim epizodama se moglo vidjeti da su i oni slikali glavne likove , dok su se npr. ljubili i slali Tračerici. Znam da će vas držati na sjedalima dok ne završite. Ima 6 sezona , te se radnja , najviše održava u New Yorku i Brooklyn - u .Ako želite doznati više , evo:

https://hr.wikipedia.org/wiki/Tra%C4%8Derica_(TV_serija)


1.Kako si počo/la gledati GG?

Pa, najbolja prijateljica mi je preporučila knjige i onda sam shvatila da postoji serija ( prije nego što sam preko Algoritma naručila 10 knjiga , iako neznam koliko postoji od GG ) i počela sam ju gledati i , eto sad sam fan.

2.Jesi li završila sa serijom ili ju još uvijek gledaš?

Završila sam , ali katkad pogledam jednu epizodu da se prisjetim kako sam uživala gledajući seriju.

3.Najdraži lik?


pinterest

Serena van der Woodsen. 

4.Dali se sjećaš neke posebne scene iz Tračerice?

https://www.youtube.com/watch?v=Z0GDxGah1kQ

Kada je u Tračerici bila pjesma i PLL-a ( Slatke Male Lažljivice - Pretty Little Liars). Pogledajte video i shvatit ćete ovu rečenicu:

U tom trenutku sam bila za Nate-a , onaj koji je prvi plesao s onom smeđom - Blair , koji je lupio onog ( ne mogu se sjetiti kako se zove ). Nate mi je isto jedan od najdražih likova , no Serena je prva.

5.Koji ti je lik najviše išao na živce?

Georgina Sparks. Nekad sam samo htjela bacit laptop u zid od nje , u prvim epizodama kad se pojavila. I Blair me isto nekad živcirala. I Jenny.

6.Kad bi mogla izbacit nekog iz GG tko bi to bio i zašto?

Bar jednog Sereninog dečka. Imala ih je 100 i mislim da je to suvišno...

7.Koja ti je najdraža epizoda?

Nemam baš najdražu epizodu. Sve su mi jako drage i odlične , nemogu izabrati samo jednu.

8.Što bi htjela da se više istaknulo u seriji?

Pa , Jenny-na kolekcija. Znam da je bila spaljena itd. , ali su mi bili jako bili zanimljivi lookovi u njenoj kolekciji , ali nažalost nismo ih baš toliko viđali. E , da i njezina bilježnica u kojoj je crtala lookove , također. Mislim da je bila samo u jednoj epizodi , ali možda se varam , no jako me zanima što se sve nalazi u njoj.

9.Knjige ili serija?

Nisam još pročitala sve knjige  , pa neznam baš. U nekim trenucima serija u nekim knjige...

10.Kad si počela gledati seriju , tko ti je prvi padao na pamet da bude Tračerica?

Možda Jenny. No , kad sam gledala 2. sezonu moja najbolja prijateljica mi je rekla tko je Tračerica , a da ona ni sama nije počela gledati. Možda je zapravo tako bilo i zanimljivije , vidjeti kako se taj lik ponašao/la u tim situacijama. Ali , neću vam otkriti tko je to , morate pogledati seriju.

Dobro , ovo je bio moj Q&A , nadam se da vam se dalo čitati i za kraj evo trailer , serije:
https://www.youtube.com/watch?v=aKG6ZucW5IA

To je jedini u kojem ste mogli , bar malo upoznati seriju.

Bok  (   XOXO,   )

disneylover  (   Gossip Girl   ).




We Heart It

You Might Also Like

1 komentari

  1. Odlično <3 Postovi su ti super, ali mi je ovaj baš zakon :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘