Kako započeti svoj blog

09:39:00

Iako sam tek počela , svejedno sam htjela napraviti ovaj post. Nemojte misliti da je ovo o kako postati slavan itd. , zato što ni ja to nisam , slavna. Jednostavno , ako želite započeti , a ne znate kako ili slično. Kako odabrati blog , odnosno kako će izgledati itd. O čemu da pišete itd. Nadam se da ćete uživati , a ja ću nastaviti pisati , dok ću slušati Gru na tajnom zadatku , koji je upravo upaljen , na televiziji.

1. Ime
Prije svega morate odabrati ime. Nešto što jako volite , ili nešto kao Its me ____  - i svoje ime. Ako se baš jako mučite odabrati ime i ništa vam ne pada na pamet , pogledajte imena od nekih drugih blogova i nešto će vam pasti na pamet. A , ako vam ništa ne padne na pamet , evo jedne stranice u kojoj napišete neke riječi , dobijete kategorije , i posložit će vam se ime , ma vidjet ćete sami:

http://www.spinxo.com/youtube-names

Iako piše da su imena za youtube , možete koristiti , naravno , i za blog.
Ja tako nisam odabrala ime , već sam htjela Disney. Obožavam disney , sigurno već znate , pa sam htjela tu riječ , kao ime mog bloga. No , to je već bilo zauzeto , i je sad valjda , pa sam dodala love , mislim da je isto bilo zauzeto. Ili sam prvo hr? Ne sjećam se , ali spojilo se i evo imena. Zapamtite da neće uvijek biti dostupno , i da će vam ova stranica dati jedne lude ideje , ali pronaći ćete ime. Isto zapamtite , da treba biti:


  • ako je moguće kratko
  • lako za napisati
  • lako za zapamtiti
  • da je zarazno , catchy
  • da , po mogućnosti nema brojeva 
  • posebno
  • da je oko prihvatio taj naziv 
To piše na stranicama , možda je nešto čudno , ali navodno djeluje. Ako trebate više pomoći , samo u Google upišite "How to choose blog name".



2. Email
Možete , ako želite , napraviti novi mail , s imenom bloga , koji će vam služiti samo za blog itd. Ako ne želite , ne morate , totalno je u redu , što se mene tiče nije ni nužno , ali ako želite napravite! Možda vam ovo nije palo na pamet , i svidjelo vam se?

3.Slika
Za email , i ovo o meni , napravila sam sliku , posebnu. Možete otići u picmonkey , dodati sliku kao podlogu i onda tekst ( kao što sam ja napravila ) , ili nešto drugačije. Možete dodati puno toga , i ako imate vremena može biti prava zabava.


4.. Blogger ili Wordpress
Samo napišite Blogger ili Wordpress u Google , i započnite ! Ja bi preporučila Blogger , to su i drugi ljudi rekli , zato što je nekako lakši , za snalaženje. Također besplatno , to je isto super! Nisam sigurna za Wordpress , ali znam da postoji!  Uglavnom  , samo upišete e-adresu , ovu za blog ili svoju ,  i krenite.

5. Izgled bloga
Trebate napisati adresu , znači npr. Its me ____.blogspot.hr. Trebate izabrati temu bloga , pogledajte dolje i izaberite . To je ono , kako je moj blog izgledo od početka  , ako ste tada počeli pratiti. Ako vam se ne sviđa , ne brinite , imam rješenje , doći će u slijedećem "broju" ( ? ) .  I naslov isto , to je , ja mislim da je , ono kad uđete u moj blog , i vidite disney , to bi trebalo biti to. Ako vam je naziv bloga, u adresi , već zauzet itd. , a morali ste izabrati drugo ime , u ovom naslovu , koliko ja znam, ne trebate. Samo izaberite ono što ste prvo imali u planu , samo ne predugo. 

6. Izgled
Ako ne znate što raditi , pošto vam se ne sviđa izgleda bloga , u Google napišite Free Templates , i pronaći ćete puno dobrih izgleda. Ja sam koristila ovu stranicu:
https://gooyaabitemplates.com/
To vam piše , i u podnožju bloga , na dnu stranice. Ako ne znate kako skinuti , bar za ovu gore stranicu :
https://gooyaabitemplates.com/how-to-install-blogger-template/
Samo kliknete na Live Preview ( valjda se tako piše ) , i pogledajte kako bi to izgledalo. Npr.:
http://gooyaabitemplates.com/livepreview/deep-blog/

7. O čemu da pišete
Samo pišite o onome što volite. Nemojte ovisiti , ako ovaj post na ovom blogu ima najviše pregleda , ja ću upravo o tome pisati. Dobro ako vam se o tome da pisati , i sviđa vam se tema i sve , ali ako vam se neda pisati , i ne želite pisati o tome , i dok pišete se ne osjećate dobro , sretno , zadovoljno , onda će vaš mozak pamtiti taj osjećaj , i svaki put kad ćete htjeti pisati , nećete to htjeti , premještati će te raspored pisanja ( ako ga uopće napravite ) , nećete imati nikakav post , i jednostavno će vam se blog raspasti. Pišite o onome što volite!

8. Nemojte napraviti blog zbog besplatnih stvari ili novca
Vjerojatno to svugdje čujete , ali je istina , i zato se ponavlja! Napravite ga zato što ga želite imati , možda steći nove prijatelje , šta ja znam , vidjeti kako je to itd...Samo napravite blog , ne zbog ovakvih razloga , već zbog ljepših , nekih.

9. Ne brinite za followere
Naslov vam ubiti govori o svemu.Ne brinite o tome. Samo pišite.

10. Stavljajte komentare na druge blogove
To će vam pomoći , u vezi followera. Ako je tu neki bloger , follow for follow. To vam znači da će vas on pratit , ali i vi pratite njega.

11. Jednostavno se zabavite

Evo , ovo je bio današnji post. Kao što vidite. Jednostavno sam htjela napisati ovako nešto iako nisam popularna. Ali , popularnost se neće dogoditi preko noći , no možda ni preko godina. Samo vjerujte u svoje snove i dogodit će se - Pepeljuga. Ako još nešto ne razumijete , odite na Google na Youtube , snađite se i , najvažnije PIŠITE.
Bok , 



disneylover.


quotesgram




You Might Also Like

0 komentari

Hvala na komentaru ! 💘