Agatha Christie - općenito

09:06:00

Hey ljudi , evo novog post.
No prvo , kako ste mi vi , što radite inače , kad idete na more , ako idete? Ostavite sve to u komentarima , molim. Ak baš ne želite  , ne morate . 
Ubiti , ako ne znate tko je , ili čak što je ovo u nazivu mog post , pojasniti ću:
Agatha Christie je spisateljica kriminalističkih romana , ponajviše. 

Dame Agatha Mary Clarissa Christie (Torquay15. rujna 1890. - Winterbrook House. siječnja 1976.) je britanska spisateljica kriminalističkih romana, a pisala je i ljubavne romane pod pseudonimom Mary Westmacott. Nazivana je i "kraljica krimića", a po njoj se dodjeluje i nagrada Agatha - Nagrada za kriminalistički roman.

Napisala je jako puno djela , evo s wikipedie :


Koautorska djela:
Charles Osborne je njene drame pretvorio u romane:
Pisala kao Mary Westmacott:
Drame:

Ja sam danas ( odnosno imam još jedno poglavlje ) , pročitala njezinu knjigu Smrt U Oblacima - Agatha Christie. Jako mi se svidjela , i zaista sam uživala čitajući ju. 


MOJA SLIKA JE OVO

Na putu iz Pariza u Croydon u avionu gdje leti Hercule Poirot, gospođa Giselle je ubijena. Smrt joj je donio ubod. Prvo su mislili da ju je ubila osa, no doznalo se da je ubijena. Hercule Poirot spava za vrijeme leta. On i njegov prijatelj, viši inspektor Japp istražuju ubojstvo. Hercule Poirot saznaje tko je ubojica. Nazočnima (među njima i ubojica i Japp) ispriča kako je došao do ubojice.
Ubojicu vam nećemo otkriti. Knjiga je jako zanimljiva i pročitajte je ako želite znati tko je ubio gospođu Giselle.
Evo  o tome se radi. Dosta se radi o ubojstvu. Dosta je zanimljiva , kao što sam rekla i stvarno je ubojica neočekivana , a tek kraj joooj. Možda se nešto promijeni u zadnjem poglavlju , ako se sjetim javit ću.
Uglavnom , njezine su knjige tako zanimljive i jako se brzo čitaju i razumljive su. Najčešće su krimići , iako je pisala i ljubavne kao što gore piše. Kad završim s ovom , čitati ću  : 
Zlo Pod Suncem - Agatha Christie.
Tu knjigu sam malo počela čitati , i isto se činila super.
Definitivno preporučujem Agahtu Christie , ona je jednostavno fenomenalna i nećete moći spustiti knjigu dolje koliko ćete htjeti saznati tko je ubojica , vjerojatno glavno pitanje njezine svake knjige i tko je cijelo vrijeme bio nedužan.
Ako ste bili upravu , možete postati slijedeći Hercule Poirot ( u njezinoj seriji , glavni junak kao i u ovoj knjizi koju sam čitala ) ili Sherlock Homes , svejedno.
Evo , ovo je bio moj post. Ovo je također možda ostajući segment , zvan " općenito " , kao što vidite u naslovu. Možda neka spisateljica , fotografija , likovni , škola ( ili možda ne ipak  ali možda i da ) , gluma , pisanje , plaža , štogod je općenito može biti tema. Zato ostavite u komentarima , preplavite ih idejama i  vidimo se u slijedećem postu , možda čak i sutra.
Bok , 



disneylover.
rebloggy



You Might Also Like

10 komentari

  1. I ako nadjes film o njoj obavezno pogledaj, dosta je povezan sa njenom knjizevnoscu.
    Pratim te :)

    Overpowered

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na prijedlogu i što si me zapratila . <3

      Izbriši
  2. Thanks for your comment on my blog!
    I am already your follower and I hope that you will follow me too :)
    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. :)
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 - novi post <3

    OdgovoriIzbriši
  4. follow me i follow back

    http://www.changeable-style.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘