DIY

10:25:00

Evo , ovaj post je namijenjen DIY-u. Ubiti , radite stvari za jako jeftino i ispadnu super. Kod mene je većinu vremena obrnuto , ali kad nešto dobro ispadne stvarno se ponosim time i jako je slatko npr. za sobu. Pa , ovo je bio uvod i sada krenimo s postom:

buzzfeed

                                        



tumblr

1.
Prvo uzmete kao staklenku , te na poklopac te staklenke zalijepite nešto. Npr. stara igračka neke životinje ili nešto slično. Poslije toga napunite staklenku vodom i stavite šljokice , tada na tu staklenku stavite poklopac i eto imate super DIY za sobu !


tumblr

2.
Možete ili nacrtati ili preuzeti s interneta ove kao mašnice , usta , naočale , brkove , srca , što god hoćete. Uzmete neke štapiće , može i one  za ražnjiće te nalijepite na njih ove stvari. Ovo je super za zabave , možda ispred bijelog zida i uzmete fotić i evo zabava je zabilježena!


imgfave

3.
Uzmete kao...ne mogu se sjetit kako se zove , ali možete npr. i poklopac od kutije za cipele i obojajte ga bijelo. Uzmete balon i napišete nešto na njega. Zalijepite ga na ono , i možete nešto nacrtati , napisati , dodati mašnicu ili nešto slično!


pinterest

4.
Uzmete kuglicu za božićno drvce , prozirnu po mogućnosti. Uzmete CD i izrežete ga na male dijelove te , male dijelove nalijepite na kuglicu. Skinete ovaj gornji dio koji služi za stavljanje kuglica na bor te stavite šljokice unutra. Ovo možete staviti na stol ili gdje god hoćete!


tumblr

5.
Uzmete stari rajf , perje koje možete kupiti bilo gdje , ovaj kao pištolj s vrućim ljepilom , te uzmete šljokice i malo stavite na perje. Iako možda su vam već perja ukrašena , pa će biti još ljepše. I eto imate prelijep ukras za bilo koju kombinaciju.


favim

6.
Ovo izgleda prefino , ali nisam probala no hoću. Uzmete ove kutijice za pravit sladoled , stavite unutra gumene bombone i tada stavite Sprite. Poklopite , te stavite u zamrzivač dok god ne izgleda onako zamrznuto. Evo , slastice odnosno sladolede koji su taman za Instagram.




7.
Ovo je moj DIY , to jest onaj koji sam ja napravila . Treba vam okvir za slike. Na onaj prostor odnosno karton zalijepite izrezane slike ili nešto iz časopisa, I eto možete objesiti na zid , staviti na policu , pokloniti nekom za rođendan , što god vi hoćete....

I , ovo je bio današnji post. Nadam se da ste uživali , da vam se svidio . Sutra je nedelja i moram učiti nažalost , tako da ne znam oče sutra biti ikoji post. E , da i ako itko želi follow for follow na blogu ostavite u komentarima. I , vidimo se možda čak i sutra.
P.S. Gledala sam baš danas stare postove , i prije sam stavljala slike Disney  ( najčešće ) na kraju , a sad su gifovi i nadam se da vam se sviđa više ovako i ostavite svoje mišljenje u
komentarima.
Bok , 



disneylover.


tumblr








You Might Also Like

22 komentari

  1. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i zapratit ću tvoj blog! <3

      Izbriši
  2. isuse imas presladak blog *0*
    naravno da sam te zapratila imas predobre postove♥ ako zelis uzvrati☺♥

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha , hvala ti. Uzvratit ću ! <3

      Izbriši
  3. Odlican blog imas! ♡ Najvise mi se svida ideja o sladoledu, odlican post!

    ❤ kreativanblog.blogspot.com - NOVI POST! 😍

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican blog imas! ♡ Najvise mi se svida ideja o sladoledu, odlican post!

    ❤ kreativanblog.blogspot.com - NOVI POST! 😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa i hvala , i meni je ta ideja super sam da ju još probam! <3

      Izbriši
  5. Blog mi je baš sladak :)
    http://writtingguy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicne ideje, super izgledju. Napravicu nesto od ovoga cim budem imala vremena. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i drago mi je što ćeš nešto napraviti :)

      Izbriši
  7. Super ideje, sve su zabavne i raznolike. Flow for Flow. collab?

    ccuteggirls.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i može follow for follow i collab!

      Izbriši
    2. Možeš mi se javiti na instagram za collab: Peex04(ime) ili nešto drugo ako želiš...

      Izbriši
  8. Ideje su fantasticne! Posebno mi se dopada ideja sa rajfom i perjem. :)
    Uclanila sam se u tvoj blog, ako zelis uzvrati. :)

    novi post je tu:
    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i drago mi je što ti se ideje sviđaju i što si me zapratila , i ja ću tebe . :)

      Izbriši
  9. Druga ideja mi se bas svidja. A prvu, trecu i cetvrtu sam vec odavno probala. :) Sve u svemu, odlican post. ;)

    Na mom blogu je post o maturi, pa pogleda. I uclani se ako zelis. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa i pogledat ću . <3

      Izbriši
  10. Draga, hvala na divnom komentaru koji si ostavila na mom blogu :)
    Naravno da cu uzvratiti #22, tako da sam sada clan..ljubim :*

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Molim , i hvala što si uzvratila . <3

      Izbriši
  11. Predobre ideje, moram ih isprobatii <3

    Novi post: andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘