Haul

00:29:00

Bok ljudi , kako ste danas? Evo , ja sam super , uskoro pa gotova škola....upravo sam razmišljala što bi još mogla raditi pod praznicima i odlučila sam da ću naučiti neko novi jezik. No , ovaj post nije o mojem učenju novog jezika već o haul-u. Većina stvari je iz H&M-a pošto najviše kupujem tamo  , pa da počnimo da ja toliko ne odugovlačim:



1.





Pa , ove tajice sa zvijezdicama su iz H&M-a , jako su kvalitetne i pašu uz mnogo stvari.
Majica je iz H&M-a , ima izreze na ramenima i kao mali ovratnik.
I tri narukvice , plava je iz New Yorkera , ova s perlama iz H&M-a i ova narančasta nisam sigurna.

2.






Bijele , pomalo sivkaste hlače iz H&M-a , isto tajice ali đepovi su zapravo "pravi" , mislim možete staviti stvari u njih.
Majica je nekakve boje trešnje i ima kao volane na kraju , neznam kako objasniti , kao crop-top je i isto mi se jako sviđa.
I mašnica je plave boje s zlatnim točkicama , iz H&M-a. Možete bilo koju frizuru učiniti još slađom s ovom mašnicom.

3.






Bijele hlače sa sivkastim također detaljima no ove su baš prave traperice , iz H&M-a.
Košulja sa cvijećem , iz H&M-a ja mislim. Možete ju bilo kako kombinirati u suknji , u hlačama kako ju ja najčešće nosim samo otkopčanu i crnu majicu ispod.
I narukvica iz....ne sjećam se gdje sam ju kupila , ali jako je fora i izgleda ponešto kao sat.

Pa , ovo je bio moj današnji post. Bio je kratak ali nadam se da ste uživali. Vidimo se u slijedećem možda čak i sutra.
Bok , 



disneylover.


weheartit



You Might Also Like

12 komentari

  1. Dobar post :)
    Posjeti moj blog i komentiraj pliz jedan-zivot-jedan-san.blogspot.com
    Uzvrati follow :3

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su ti stvarčice. :)
    Ko hoće, nek se učlani na moj blog, uzvraćam-----> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post,lepe stvari!
    Zapratite moj blog uzvracam! beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. super post!
    pratim te preko GfC... bilo bi lijepo da uzvratis
    www.littleobsessionsbyv.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post, lepe stvarčice! :D
    Želiš li da se pratimo možda? Ja tebe već pratim. ;)

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i zapratit ću te , također <3.

      Izbriši

Hvala na komentaru ! 💘