Mjesta koja bi htjela posjetiti

03:27:00

U ovom postu ću malo pričati o mjestima koja bi htjela posjetiti. Nikad se nisam vozila , odnosno letjela avionom no ovo ljeto hoću po prvi put i jako sam uzbuđena. Ova mjesta su jako popularna , ali svejedno su na mojoj listi. No , neću samo pričati o tome kako su ovi gradovi prekrasni , već ću dati i tri zanimljivosti , te mjesta koja morate posjetiti da bude zanimljivije.
Ako je itko od vas putovao avionom , ostavite gdje u komentarima i možemo početi s ovim postom:
P.S. Ako je netko ovdje prvi put , a ima blog , može follow for follow ?

1. London

Glavni grad Engleske.
Ja ga želim posjetiti zbog mnogo razloga , ali jedan pojedini je da Alfie ( PointlessBlog ) jako često ide tamo , a on mi je jedan od najdražih youtubera.

Zanimljivosti 

- U Londonu lisice žive slobodno u parkovima , pod brižnim nadzorom kraljice.

Ako želite da budete vozač popularnog crnog taksija, morati ćete da zapamtite 25.000 ulica, 320 taksi ruta i preko 20.000 znamenitosti. Vozači ovih vozila polažu takozvani test znanja, koji im omogućava da se snalaze po ulicama Londona bez navigacije.

Godine 1995. jato ptica je sletjelo na kazaljku koja pokazuje minute na Big Benu i to je prouzrokovalo da sat kasni 5 minuta.

Mjesta koja morate posjetiti u Londonu

( ako želite saznati više o ovim mjestima , idite na Google )


- Arsenalov stadion Emirates

tumblr

- Brod HMS Belfast

tumblr

- Buckinghamska palača

tumblr

- Horse Guards Parade

Horse Guards Parade
putovnica . net

- Kraljevski opservatorij u Greenwichu

Kraljevski opservatorij u Greenwichu
putovnica . net

- Kraljičina kuća u Greenwichu

wikipedia

- London Eye

tumblr

- Londonska katedrala sv . Pavla

weheartit

- Londonski zoološki vrt ( ZOO )

buzzfeed

- Nacionalna galerija u Londonu

Nacionalna galerija u Londonu
putovnica . net

- Nacionalni pomorski muzej u Greenwichu

putovnica . net

- The Monument 

tumblr

- Tower Bridge


tumblr

- Tower of London


tumblr

- Trafalgar Square


tumblr

- Westminsterska opatija


tumblr

- Westminsterska palača



tumblr


giphy



2. Pariz

Glavni grad Francuske.
Ja ga želim posjetiti zbog Eiffelovog tornja , ponajviše.

Zanimljivosti 

- Francuska je drugi najveći proizvođač sira u svijetu : sira ima toliko vrsta koliko je dana u godini.

- Eiffelov toranj je visok 300 metara. 

- Nemojte u Parizu naručivati kapučino , prošli put kad je netko to napravio konobar je odgovorio : " Misliš da si u San Francusku? "

Mjesta koja morate posjetiti u Parizu

( ako želite saznati više o ovim mjestima , idite na Google )

- Bazilika Presvetog Srca Isusovaca ( Sacre - Coeur )


blogspot

- Dvorac Versailles 


tumblr

- Eiffelov toranj


weheartit

- Elizejske poljane ( Avenue des Champs - Elysees )


deviantart

- Katedrala Notre Dame

tumblr

- Louvre

favim

- Luksemburški vrt i palača ( Jardin du Luxembourg )

tumblr

- Muzej Orsay

Muzej Orsay
putovnica . net

- Sainte - Chapelle ( Sveta kapela )

tumblr

- Slavoluk pobjede ( Arc de Triomphe )

tumblr

huffingtonpost


3. Prag

Glavni grad Češke.
Htjela bi ga posjetiti zbog mnogo znamenitosti , a i moja obitelj potječe iz Češke i čini mi se kao jako zanimljiv grad.

Zanimljivosti 

- Ima 1 , 2 milijuna stanovnika.

- Prag je dom mnogih športskih događaja , klubova i stadiona.

- Nalazi se na rijeci Vltavi.

Mjesta koja morate posjetiti u Pragu

( ako želite saznati više o ovim mjestima , idite na Google )

- Karlov most


wannabemagazine

- Praški dvorac ( Pražsky hrad )


tumblr

- Prašna brana

Prašna brana
putovnica . net

- Staromestske namesti

Staromestske namesti
putovnica . net

- Vaclavske namesti

Vaclavske namesti
putovnica . net

- Tynsky chram


pinterest


tumblr

Evo , to je bio današnji post. Nadam se da vam se svidjeo i da ste otkrili bar jedan novi kutak od ovih gradova. Ako želite part 2 , ostavite u komentarima i da , vidimo se u slijedećem postu ( koji će možda , vjerojatno biti i sutra pošto je škola gotova ) .
Bok ,



disneylover.


tumblr

You Might Also Like

16 komentari

  1. JA ISTO ŽELIM POSJETIT PARIS *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepi post, zaista si spomenula 3 grada koja su meni među najljepšima; pogotovo Pariz.
    Imaš li instagram da se dogovorimo oko collaba ili nešto drugo?

    ccuteggirls.blogspot.hr <--novi post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svima je Pariz najbolji , hah. Sorry nemam Instagram bar ne za ovaj blog , možda preko nečeg drugog? Neznam gmail ? Samo predlažem.

      Izbriši
  3. Divan post, zaista! I ja želim posjetiti ista mjesta, ali mi je prvi na listi - LA. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno , da LA , to sam zaboravila ,ali prekrasan je isto ! ❤️

      Izbriši
  4. Divan post,zapratila sam i ja tebe! Jako si lijepo ovo opisala i sigurna sam da ces jednog dana imati priliku to i posjetiti (mozda ne sve al nesto sigurno da :))
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno što si me zapratila , nadam se da ći imati priliku posjetiti bar neki drugi kontinent. 💜

      Izbriši
  5. Ova mjesta izgledjau predivno!Sviđa mi se što si navela i ove zanimljivosti i mjesta za posjetiti!

    Zapratite moj blog.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno , zato sam i stavila zanimljivosti i ta mjesta da bude zanimljivije. <3

      Izbriši
  6. Super post! Baš si si dala truda i drago mi je da putuješ... A drago mi je i što te imam priliku pratiti! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno zaista , i meni je drago što imam priliku tebe zapratiti. <3

      Izbriši
  7. Mesta su zaista lepa!Volela bih posetiti sve od navedenog ;)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Apsolutno fantastican post!
    Jako mi se dopada i izgled tvog bloga :)

    Novi post : girlsstuffblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno , može follow for follow hah?

      Izbriši

Hvala na komentaru ! 💘