Moje najdraže serije

11:49:00

Evo , odradila sam moji najdraži filmovi , i sada radim moje najdraže serije. No , u ovom postu će biti malo drugčije :) . Napisat ću i serije koje želim gledati. Također , ovo pišem uz pozadinske pjesme ( trenutno Boombox od Laure Marano ) , pa moram provjeriti dali ove rečenice imaju uopće smisla. OK , počnimo.
P.S.Ja gledam serije , odnosno preuzmem ih s KickAssa ili znači Torrenta , a prijevod preko Titlova:

1.Tračerica
Kao što sam u nekoliko postova rekla , ovo mi je super serija , ali nažalost sam gotova s njom. Na kraju sam pomalo i plakala :( . Uglavnom , ako želite saznati o čemu se radi , mislim da je u Gossip Girl Q&A-u mojem postu drugom ja mislim , uglavnom tako se zove na engleskom:

http://lovedisneyhr.blogspot.hr/2016/05/gossip-girl-q.html


teenvogue



2.Jednom Davno

Izvrsna serija koju sam prestala gledati , ali uskoro ću opet početi . Na 4. sezoni sam i da.... Radi se o likovima iz bajki ( Pepeljuga , Snjeguljica I Sedam Patuljaka , Ljepotica I Zvijer , Cvilidreta) i oni dođu u naš svijet , zbog Zle Kraljice , i neznaju da su bili oni likovi. No , tu je sin od kćeri od Snjeguljice i Princa i on sve zna , ali nitko mu ne vjeruje , no Zla Kraljica zna.... malo komplicirano no sve ćete shvatiti.


gleewiki

3.Zamijenje pri rođenju

Kao što naslov govori , serija je o dvije cure koje su zamijenje. To se otkrije u prvoj epizodi , i nastavlja dalje. Jedna od zamijenjenih je gluha , pa ima tog jezika gluhih sa znakovima , poznat kao znakovni jezik. Zbog te serija sam pomalo i naučila taj jezik , te kad počne ljeto ću se pobrinuti da ga što bolje znam , pošto ima puno tog na YouTubu , samo trebate upisati sing language. I ima puno raspleta , laži , istine....super serija stvarno!


strongfemalefriendship

4.Slatke Male Lažljivice

Kod nekih epizoda bi mogla bacit laptop u zid , ali upravo zbog toga je super serija! Radi se o pet prijateljica ( Alison , Hanna , Emily , Aria , Spencer ) te Alison umre , prijateljice se počnu razdvajati , i netko ostalim četrima prijateljica počne slati prijeteće poruke o tajnama koje je samo Alison znala i oglašava se na A , možda već mislite da ste otkrili misterij , ali Alison nije A! I na toj seriji sam se malo zapustila , no vratit ću se na gledanje.


clarabellasecrets

5.Puna kuća

Stara serija , koja se navodno vraća ali kao nova. Ako neznate o čemu se radi , pogledajte. Ubiti , jedna velika obitelj i njihov život.


tumblr

6.H20

Priča o sirenama , također stara serija ali jako zanimljiva i jednostavno ju pogledajte , ima na Disney Channel-u.Plus  ja bi htjela postati sirena , ali mislim da se to nikad neće dogoditi , nažalost da neće.


tumblr

Serije koje bi htjela pogledati.

Samo zapamtite da neznam o čemu se sve ove serije rade , ali  onako izgledaju zanimljivo ;) :

1.Scream Queens

Čula sam da je super serija nešto pomalo kao Slatke Male Lažljivice , ali izgleda jezivo.


tumblr

2.Orange Is The New Black

Neznam baš o čemu se radi , ali čula sam da je super serija!


nowstreamingpod

3.The 100

Izgleda zanimljivo i to je sve što znam.


hypable

Pa , ovo je bio današnji post. Nadam se da ste uživali i vidimo se u slijedećem. Možda čak i sutra zapravo , te hvala vam na 17 followera , 900 pregleda te 57 komentara.
Bok,



disneylover.


tumblr



You Might Also Like

6 komentari

  1. I have seen Gossip Girl, OITNB and H20. I'd like to try with Scream Queens :) thanks for sharing.

    I am following your blog via GFC, hope you follow me back <3

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you , I will follow you back ! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Za skoro sve ove serije sam već prije čula i neke su zaista dobre. Super post.
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 - new post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i da , većina serija je jako poznata! <3

      Izbriši
  4. Predivan post! Za sve serije sam čula, a neke sam i gledala. :) ♥

    Pogledaj moj novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno , odlično i kakve su ti bile? <3

      Izbriši

Hvala na komentaru ! 💘