Q&A #2

00:53:00

Evo , ovaj post je jednostavan zato što sam upravo krenula pisati post "Što se nalazi na mom mobitelu" , i sve mi se obrisalo. Iskreno , nije mi se dalo sve to opet pisati , pa sam odlučila Q&A , no uskoro očekujte "Što se nalazi na mom moblitelu" , vjerojatno i u slijedećem postu.
Ovaj Q&A , nastavak onog , pa ako niste pročitali taj evo link , i konačno krenimo:

http://lovedisneyhr.blogspot.hr/2016/05/q.html



1. Kad si se zadnji put istuširala?
Jučer .


lovethispic

2. Kojom ti melodijom zvoni mobitel?
Onom normalnom za iPhone.


pinterest

3.Jesi li ikada uzimala tablete za spavanje?
Ne.


tumblr

4. Nosiš li leće ili naočale?
Ni jedno ni drugo.


rebloggy

5. Bojaš  li kosu?
Ne bojam ju.


tumblr

6. Napiši nešto što planiraš raditi danas.
Ići u grad...


tumblr

7. Kad si zadnji put plakala?
Prošli tjedan ja mislim.


polyvore

8. Koja ti je omiljena pizza?
Mješana.


tumblr

9. Jesi li ikada učila cijelu noć?
Nasreću nisam.


tumblr

10. Koje su ti boje oči?
Svijetlo plave tako nešto.


tumblr

11.Možeš li osjetit razliku između Pepsi i Cole?
Mislim da ne mogu , no možda mogu nisam probala.


tumbnation


Evo , ovo je bio današnji post. Žao mi je što je tako kratak , ali uskoro će biti duži. Hvala na čitanju i zapratite me na Bloglovinu , tu na blogu i vidimo se možda čak i sutra.Dap.
Bok,



disneylover.


tumblr










You Might Also Like

4 komentari

Hvala na komentaru ! 💘