Samo neki recepti , lol

10:06:00


Naziv ovog posta je  možda pomalo čudan ,  ali to je prvi kojeg sam se sjetila , i kao što u testovima učitelji kažu : "Ono što prvo pomislite je vjerojatno točno. " , onda je ovo vjerojatno bolje od drugog naziva ( npr. Recepti ).U ovom postu ću uzeti recepte iz knjige Kuharica za djevojčice , koju sam kupila u Konzumu za 59 , 90 .  Možda uzmem neke recepte s interneta , vidjet ćemo. Pa , krenimo.


                       tumblr

1. Francuski tost sa svježim bobicama


Porcije : 2

Vrijeme pripreme : 15 minuta
Sastojci:
- 2 razmućena jaja
- 100 ml / 1/2 šalice mlijeka
- 30 g / 1/4 šalice šećera u prahu
- 4 kriške kruha
- 50 g / 1/2 šalice maslaca
- 200 g / 2 šalice miješanog svježeg bobičastog voća

Priprema


Promiješaj jaja , mlijeko i 1 žlicu šećera u plitkoj posudi. Dodaj kriške kruha , a zatim ih okreni tako da se dobro natope. Rastopi maslac u velikoj tavi na laganoj vatrici , a zatim dodaj kriške kruha te ih peci na obje strane dok ne poprime zlatnožutu boju. Stavi po krišku kruha na tanjur , posipaj s ostatkom šećera i na vrh stavi bobičasto voće.


Zašto ne pokušaš.....voće umočiti u čokoladu.



tumblr   

2. Frape od banane s cimetom


Porcije : 2

Vrijeme pripreme : 10 minuta
Sastojci:
- 4 narezane banane
- 1 , 1 litre / 4 2/3 šalice mlijeka
- 4 žlice mlijeka
- 6 zdrobljenih kockica leda
- 1 1/2 žličice mljevenog cimeta

Priprema

Stavi banane , mlijeko , med i led u multimikser ( ili blender što god ) i miksaj dok smjesa ne postane glatka. Ulij u čaše i posipaj mljevenim cimetom.

Zašto ne pokušaš...poslužiti frape s vaflom i kuglicom sladoleda.


bessi2

3. Jogurti s bobičastim voćem , dinjom i žitaricama

Porcije : 4

Vrijeme pripreme : 10 minuta
Sastojci:
- voćni ili obični jogurt

Prijedlozi za arome

- narezane jagode
- narezane banane
- borovnice
- dinja narezana na kockice
- žitarice
- orašasti plodovi
- med
- džem
- namaz od čokolade
- voćni pire

Priprema

Stavi jogurt u zdjelu. Možeš pomiješati koliko god želiš vrsta jogurta. Zatim izaberi onoliko okusa koliko želiš. Pokušaj dodati svježe voće ili razne orašaste plodove uz med koji se umješa u jogurt ili žitarice posipane po vrhu. Želiš li posebnu poslasticu , u jogurt umiješaj namaz o čokolade i posipaj hrskavim orašastim plodovima po vrhu.

Zašto ne pokušaš...ponijeti čašice s jogurtom u školu kao posebnu poslasticu.


tumblr




Evo još videozapisi s jelima , koje je snimila jedna od mojih najdražih youtubera - Zoella :
https://www.youtube.com/watch?v=XJNMcOAAN_Q
https://www.youtube.com/watch?v=pxKJPlk2GX4
https://www.youtube.com/watch?v=O5YCcyIRXog

Zapravo evo ovo je najlakše:

https://www.youtube.com/watch?v=9yv_c8ayf8s&list=PLNw8n5pssmG0R42eO-zIs0jlLHJU6SMY7




Pa , ovo je bio današnji post. Nadam se da će bar jedan čitatelj napraviti bar jednu stvar , hah. Ako želite part 2 , ostavite u komentarima. Ovi recepti su po meni lagani , a i imate videe pomoću kojih možete najtočnije vidjeti kako se šta radi. Vidimo se u slijedećem postu , možda čak i sutra.
P.S.Nadam se da vam praznici zasada  super prolaze , a ako se nešto loše dogodilo zapamtite da poslije kiše uvijek dolazi Sunce ili još bolje duga.
Bok ,




disneylover.

rebloggy



You Might Also Like

26 komentari

  1. predivan post
    ako zelis follow-follow napisi mi u zadnjem postu ☺♥
    anastazijaiemma.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala puno i može follow for follow. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post ..
    Pogledajte moj prvi post <3
    http://katarina404.blogspot.ba/2016/06/zdravo-djevojke-ja-sam-katarina-i-imam.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajmeee... ovaj frape odlično izgleda, moram ga probat napravit.

    Ako hoćeš učlani se u moj blog --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne znaa se koji recept izgleda ukusnije i privlacnije,svakako cu probati!Odlicna si❤

    Nova sam,posjetite moj blog ako zelite,VELIKO HVALA❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah hvala puno i pogledat ću tvoj blog. ❤

      Izbriši
  6. Lijep pozdrav draga! Imas super blog i ja sam te zapratila na GFC-u #27. Sve se ovo cini jako fino!
    Nadam se da ces i ti podrzati moj i zapratiti :-) Bit ce mi drago ostati u kontaktu!
    Puno pozdrava iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno što si me zapratila i ja ću tebe. ❤

      Izbriši
  7. Mmm,ovo izgleda jako ukusno! *-*

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post, omg, izgleda prefino! ♥_♥

    kreativanblog.blogspot.com ---

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post! Hvala ti što si ove recepte podijelila sa nama, sigurno ću isprobati neki. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i drago mi je što ćeš probati neki recept. ❤

      Izbriši
  10. Predobar post, sve ću da isprobam prvom prilikom jer sve izgleda tako dobroo <3

    andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post, svdja mi se tvoj način pisanja. Ako želiš, možeš pogledati moj blog, i možeš, ali samo ako želiš, da se učlaniš, jer mi je potrebn za saradnju.. Hvala unapred.

    smile132.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti drago mi je to čuti , i pogledat ću tvoj blog. <3

      Izbriši
  12. Ovaj post mi je odličan i mislim da imam takvu nekakvu sličnu kuharicu. ♥☺☻

    ccuteggirls.blogspot.hr <--novi post

    OdgovoriIzbriši
  13. Delicious post!!!
    Would you like to follow each other? let me know and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much , I will follow you .😘

      Izbriši

Hvala na komentaru ! 💘