TMI tag

10:41:00

Hey , ovo je novi post. Sve više radim ove postove kao upoznavanje više sa mnom , iako tehnički ne znate tko sam ja ali svejedno. Ako netko želi ovo odraditi , slobodno! Evo , kad pročitate odmah počnite , nominirani ste. Ja , koliko znam nisam bila nominirana , ali svejedno. Ubiti , počnimo više s ovim:
P.S.I ostavite svoj blog u komentarima , da se možemo međusobno zapratiti , ali i da vidim vaš TMI tag , ok gotova sam .




1. Što imaš na sebi? 
Majicu , tajice i kariranu košulju svezanu.

2. Jesi li ikada bila zaljubljena?

Još uvijek jesam , hah.

3. Jesi li ikada imala neki težak prekid (veze)?

Nope , nadam se da nikad ni neće bit tako težak.

4. Koliko si visoka? 170 cm , tak negdje.


5.  Koliko imaš kilograma? 50 , isto otprilike.


6.  Imaš li neku tetovažu? Ne.


7. Imaš li piercing-e? Ne , ni probušene uši.


8. OTP (One True Pair: najdraži par)? Nemam , <3.


9. Najdraža serija? Pogledajte moj post http://lovedisneyhr.blogspot.hr/2016/06/moje-najdraze-serije.html


10. Najdraži bend? The Beatles.


11. Nešto što ti nedostaje.. ? Mnogo toga kao .... ne znam.


12. Najdraža pjesma? Imam puno najdražih pjesama , možda Boombox.


13. Koliko imaš godina? ...


14. Horoskopski znak? Vaga.


15. Kvalitete koje tražiš u partneru? Humor , iskrenost , dobrota.


16. Najdraži glumac? Nemam blagog pojma.


17. Najdraža boja? Tirkizna.


18. Glasna ili tiha glazba? Nekad glasna a ponekad tiha , da.


19. Najdraži quote/izreka/whatever? 



relatably

20. Gdje ideš kad si tužna? U sobu ili WC kupaonicu . 

21. Koliko ti treba da se spremiš ujutro? Nikad nemam vremena , pa oko 5 - 10 minuta.

22.  Jesi li ikad bila u tuči? Imam sestru i brata , zaključite.

23. Razlog zbog kojeg si se priključila u YouTube blogersku zajednicu? Volim pisati i jednostavno sam htjela imati blog , ajmo reći nešto više u životu koji je kratak.



24.. Strahovi? Morski pas jooooj.

25.Posljednja stvar koja te rasplakala? Zbog nečeg osobnog ( zapravo se ne sjećam ) .

26. Zadnji put kad si rekla nekome da ga voliš? Mislim da je to bilo ovaj tjedan neki dan da.

27. Značenje tvog Youtube imena na blogu? Obožavam Disney i sve o njemu ( moj blog se zove disney , ako niste znali lol ).

28. Zadnja knjiga koju si pročitala? Mangu , Sugar Sugar Rune ( preeedobro ) .

http://lovedisneyhr.blogspot.hr/2016/05/knjige.html

29. Knjiga koju trenutno čitaš? Isto tu seriju , koja se sastoji od 8 knjiga , prije sam ju pročitala , ali pošto mi je tako dobra serija čitam opet , imate u Algoritmu za 35 , 00 kn ja mislim , naručite! Nije sponzorirano normalno.

33. Zadnja serija/emisija koju si pogledala? Keeping Up With The Kardashians , danas sam u prvi put pogledala i , ne znam kakvo mi je mišljenje.

34. Zadnja osoba s kojom si pričala? Mama.

35. Veza između tebe i osobe koja ti je zadnja poslala poruku? Prijateljica iz škole , ide sa mnom na dramsku ( <3 ) , jako je dobra.

36. Najdraža hrana? Pizza.

37. Mjesto koje želiš posjetiti?

38. Zadnje mjesto gdje si bila? Sisak ja mislim da je bio.

39. Imaš li simpatiju? Dap.

40. Zadnji put kad si nekog poljubila (misli se baš na poljubac you know)? Nisam.

41. Zadnji put kad si bila optužena za nešto? Ne znam , možda za nešto ma ne sjećam se sorry.

42. Najdraži okus slatkiša? Čokolada ili vanilija.

43. Koje instrumente sviraš? Svirala sam violinu prije.

44. Najdraži komad nakita? Ogrlica.

45. Zadnje što si trenirala? Matematiku , lol.

46. Zadnja pjesma koju si pjevala?  You're  the one that I want , Grease , pogledajte film odmah , lol.




47. Zadnji put kad si se družila s nekim? Danas , lol.

Evo , ovo je bio moj TMI tag , nadam se da sam dostižno dobro odgovorila na pitanja i vidimo se u slijedećem postu možda čak i sutra.
Bok,



disneylover.

tumblr



You Might Also Like

10 komentari

  1. Super tag, možda ću ga i ja napraviti na svom blog, pošto si sve nominirala. ☺ Počinjem skupljati medijske partnere, ako želiš javi mi se na moj blog. ♥

    ccuteggirls.blogspot.hr <--novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Love your blog and I am a new follower <3
    I hope that you will follow me too.
    Kisses

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I will follow you back , and thanks. ❤️

      Izbriši
  3. Super post :)

    Posjetite moj blog,ako zelite highgirlss.blogspot.ba VELIKO HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan blog . Super odrađeno. Član sam tvog bloga, pa bili mi mogla uzvratiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno i uzvratiti ću. ❤️

      Izbriši

Hvala na komentaru ! 💘