Dali bi rađe

11:20:00

Hey ljudi ,
novi post. Wuuuhuuu , nadam se da vam je tak , kad vidite moj novi post. Ubiti , ovaj post je sličan ko prošli , ali nije isti. Igrati ću igru , "Dali bi rađe " , u kojoj ubiti postave npr. pitanje , Dali bi rađe da si zombi ili vampir , i onda kažeš itd. Ali na ovoj stranici vidiš koliko se ljudi s tobom slažu , da.
Pa , krenimo.
Stranica:

http://either.io/

1. Would you rather ( na engleskom )....

Stop showering or Stop brushing your teeth.

Pa , mislim da bi prestala prati zube iz čistog razloga zato što je to po meni manje bitno.

64 % posto ljudi ( od 100% ) je sa mnom.


tumblr

2. Would you rather ( na engleskom )....

Always speak with your thoughts out loud or Never speak at all ( not even in sing language ) .

Pa , mislim da bi rađe govorila na glas svoje misli nego uopće ne govorila. Tako bi još svi ljudi znali kako se osjećam , nebi bilo kod mene laži , a i nebi se trebala brinuti da drugi saznaju moju tajnu.

68%  posto ljudi je sa mnom.


weheartit

3. Would you rather ( na engleskom )....

Never be able to eat Chipotle again or Never eat desserts again.

Nikad nisam probala Chipotle , pa bi rađe bez toga.

82% posto ljudi je sa mnom.


weheartit

4. Would you rather ( na engleskom )....

Sleep only 3 hours a nigh on an extremely comfy bed or Sleep as long as you wont on a cold rock.

Mislim da bi rađe spavala 3 sata u jako udobnom krevetu , zato što ako spavam na hladnom kamenu koliko želim neću se naspavati i gotovo mi na isto dođe osim što je na 2. gore spavati - puno.

65% posto ljudi je sa mnom.

 
tumblr

5. Would you rather ( na engleskom )....

Get caught cheating or Catch your partner at cheating.

Rađe bi da ja nekog ulovim da me vara , neko da netko mene. Zato što ne želim biti tako bezobrazna osoba. Hvala.

68% posto ljudi je sa mnom.


qouteslike

6. Would you rather ( na engleskom )....

Be homeless or Be a slave.

Znači da nemate kuću ili biti rob. Pa , da nemam kuću. Eto , zato što je rob ( po meni bar da ) puno gore.

77% posto ljudi je sa mnom.


tumblr

7. Would you rather ( na engleskom )....


Eat a tablespoon of salt or Eat a tablespoon of cinnamon.

Već sam pojela žličicu soli i bilo je , blj , grozno. Nisam sve progutala , al svejedno. Rađe bi žličicu cimeta. Da.

46% posto ljudi je sa mnom - prvi put manje ( 54 % je za drugo ) .


tumblr

8.Znači ako uđeš u sobu - Would you rather ( na engleskom )...

Have everyone stare at you in disgust or Have everyone stare at distance in disgust

Mrzim kad ljudi bulje u mene , zato bi rađe da skrenu pogled i gade se.

65% posto ljudi je sa mnom.


tumblr

9. Would you rather ( na engleskom )...

Be named after a car or Be name after produce ( fruits or veggies ) .

Pa , u Americi je npr. dobro Mercedes , al tu je onak čudno malo. Pa , mislim da bi se rađe zvala po nekom voću ili povrću ( npr. Dunja , a ne Salata il tak nešt) .

19% posto ljudi je sa mnom.


sqbudgetbabe.blogspot

10. Would you rather ( na engleskom )...

Da nemaš izbora , se misli.

Kill yourself or Enter your younger sibling in to Hunger Games.

Da razmislim....šalim se da , normalno da bi se rađe ubila nego da mi npr. mlađi brat ili sestra budu u Igrama Gladi ( iako bi mi sestra možda čak i pobijedila , ratoborna je ) .

43% posto ljudi je sa mnom. Iskreno , mislila sam da će bit 100% pošto ipak ono , i da nemaš mlađeg brata ili sestru možda dobiješ bebu kao braću , i šta onda mislim ovo je malo čudno al ok.
P.S. Prvo sam stisla ovo drugo sam da se zna.



pinterest

11. Would you rather ( na engleskom )...

Go to distant planet or Travel through time.

Rađe bi putovala vremenom , to mi nekako zvuči zanimljivije. Otići u prošlost  , itd. Eto , a šta bi vi napravili na mom mjestu , ja bi ono.

85% posto ljudi je sa mnom.


weheartit

12. Would you rather ( na engleskom )...

Live in  the past or Live in the future.

Ovo mi je iskreno teže , no možda živjeti u prošlosti ne znam.

29% posto ljudi je sa mnom - opet manje hah.

 
qoutesaddict

13. Would you rather ( na engleskom )...

Only speak in questions or Only speak in movie quotes.

Rađe bi samo pričala u kao izrekama iz filmova i to , da.

73% posto ljudi je sa mnom.


tumblr - nezz jel ovo Glee ( serija ) , al piše da je film

14. Would you rather ( na engleskom )...

Never be able to compliment or Never be able to complain.

Rađe bi da mogu davat komplimente , a ne primjedbe.

Sorry , prestala sam pisat post i sad neznam koliko je ljudi sa mnom.


imgfave

15.  Sad kao đentelmen - Would you rather ( na engleskom )...

Paint your nails or Wear high heals.

Definitivno bojati nokte , odnosno lakirati ih ( šta ja pišem ) , da , eto , evo , eno , dakle , doista ( čestice ) .

82% posto ljudi je sa mnom.


tumblr

16. Would you rather ( na engleskom )...

Have your best dream and your worst nightmare come true or Never have any of your dreams come true.

Rađe bi da mi se nijedni snovi ne ostvare , pošto mi je najgora noćna mora da me pojede morski pas , a to ne želim da se dogodi , čak i ako bi mi bio najveći san da budem bogata ( što zapravo uopće ni nije ) šta bi mi vrijedilo ak bi me on pojeo.

47% posto ljudi  je sa mnom ( opet stisla krivu stranu ) .


tumblr

17. Would you rather ( na engleskom )...

Stare at the sun for 2 minutes or Drink liter of scalding water.

Rađe bi buljila u Sunce na dvije minute nego bpila kipuću vodu.

62% posto ljudi je sa mnom.



favim

18. Would you rather ( na engleskom )... Da trebaš pročitat jednu seriju knjiga do kraja svog života:

Read Harry Potter or Read Twilight.

Pročitala Harry- a Potter- a 100% , nego Sumrak Sagu iako je i ona jako dobra.

85% posto ljudi je sa mnom.

Opet ( po treći put u ovom postu ) kriva rečenica daj!


krisshashek.blogspot.com.

Ovo je bio današnji post , nadam se da vam je bio dobar i da ste bar malo uživali da.
Ja sutra idem na more i neću objavljivati puna 2 ( 1 i pol ) mjeseca , naalost. Iako vas čeka posebni collab sa mnom i.....neću otkriti da bude zanimljivo. Žao mi je , ali imam zadatak za vas:
Prepunite postove komentarima i novi followeri ili bar follow for follow.
Eto , vidimo se u collabu i neomjte me zaboraviti. ( No , valjda ću odgovarati na komentare).
Bok , 




disneylover.

tumblr

You Might Also Like

30 komentari

  1. Super ti je post iako baš i ne kužim... hahah nmvz:D

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i sorry što ne kužiš ❤️ .

      Izbriši
  2. Super post!Bas sam se ismejala hehe bas si kreativna!!
    beautyqueen000.blospot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post!♥

    71# positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post. Baš si kreativna. Ja sam se u tvoj blog učlanila i komentarisala, nadam sa da uzvraćaš.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijep post, ali mislim da je malo zbunjujuce ovo sa engleskim :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i žao mi je zbog toga . ❤️

      Izbriši
  6. Haha divan i smesan post!


    KSENIJINKUTAK1.BLOGSPOT.RS

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrlo zanimljiv post. ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Vrlo zanimljiv post. ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Bas zanimljiv post a i tvoji odgovori su mi super :)

    Pratim te na GFC i Bloglovinu :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i ja ću tebe zapratiti . 😘

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. Hvala puno drago mi je da to se sviđa . 😘

      Izbriši
  11. Odlican post. Blog ti izgleda savrseno.❤

    Pratim te, ako se i tebi svidi moj blog, bilo bi mi drago kad bi uzvratila❤
    e-s-wonderland.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i naravno da ću uzvratiti . 😘

      Izbriši
  12. Odličan post.. Dosta imamo sličnih odabira, i ja bih isto rađe žličicu cimeta jer žličicu soli ne mogu smisliti!

    kreativanblog.blogspot.com

    ❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha da znam odvratno je i hvala ti puno . 😘

      Izbriši
  13. Post je fenomenalan kao i blog. Savršeno ♥
    Pratim te ♥♥♥

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘