Youtuberice i njihov stil - part 2

06:35:00

Evo , novi post još jedan. Ovaj je Youtuberice I Njihov Stil - Part 2 , kao što piše u naslovu. Part 1 očito postoji , i evo link pa ga pogledajte , pročitajte i onda dođite na ovaj. Osim ako ga već jeste pročitali , to je onda super.

http://lovedisneyhr.blogspot.hr/2016/05/youtuberice-i-njihov-stil.html

Ovaj stil od youtuberica , će biti onako više casual no možda ponešto i elegantno vidjet ćemo.

P.S. Razmišljala sam da napravim Instagram za blog , ali ne znam što da stavljam na njega itd. Pa , ako imate nekih prijedloga , predložite! I tako se možemo dogovoriti za collab itd.

Krenimo :

❤️

1. IIsuperwomanII


tumblr

Inače , ona uvijek , gotovo , ima casual look , ali uvijek izgleda super.


  • zavezana majica ( možete uzeti i veliku majicu , pa ju zavezati sastrane u čvor )
  • ne vidi se  ,ali ajmo reći crne hlače - traperice
  • ogrlica , onako upečatljiva 
  • bilo kakve narukvice , šarene
  • prsten
  • možete nalakirati nokte i svrčkati kosu

https://www.youtube.com/user/IISuperwomanII

2. RCLbeauty101


instidy

Ovo izgleda kao za coachellu ili nešto takvo , jako moderno i super joj stoji.


  • onaj kao rajfić s cvjetićima , po mogućnosti bijelim , ima svugdje - npr. ja imam iz H&M-a
  • Crop top , bijeli 
  • ogrlica , zlatna u obliku trokuta
  • i traperice plave


3. MyLifeAsEva


pinterest

Uvijek izgleda super sa svojim rajfom s mačjim ušima koji nažalost nema sad.


  • samo jedna stvar - plava haljina s točkicama , no možete bilo gdje pronaći haljine s takvim "rupama" , npr. i ja isto imam , opet iz H&M-a ( najdraža mi je trgovina , s odjećom da i nije sponzorirano ) 
  • lopta za američki nogomet- must have


4.  Niki


key-wordsuggestions

Casual , ali trendy look.


  • crop top , ali ne tako kratak kao kod Rachel ( RCLbeauty101)
  • hrpa narukvica zlatnih , koliko vidim da
  • ne znam dali je to trenirka , pidžama ili nešto treće , ali nešto za noge što je crno i ima crveno cvijeće

5. Gabi


superfame - kao što vidite u donjem desnom kutu

Gabi je uvijek u nekakvom girly , vintage stilu ( obožavam njezine haul vlogove <3 ) .


  • haljinica , roza s perjem
  • kao vestica isto s rozim perjem
  • sivi , valjda metalni prsten

Ne , nisam zaboravila kanal od Niki , već ako niste znali , Niki i Gabi imaju zajedno kanal ( i svaka ima svoj vlog kanal).

https://www.youtube.com/user/nikiandgabibeauty

6. MayBaby


pinterest

Isto se spajaju casual i girly look.


  • visoka suknjica s cvijećem , crna je pozadina u suknjici ajmo reć
  • bijeli crop top , koji je ujedno i vestica s detaljima 

https://www.youtube.com/user/maybabytumbler

Evo , ovo je bio moj post. Bio je nešto kao dva u jednom , zato što vam pokazujem stil youtubera , a i moje najdraže youtuberice u jednom postu! Hvala na čitanju? Uglavnom , vidimo se u novom postu , možda čak i sutra i recite mi ono za Instagram , hvala.
Bok ,



disneylover.

giphy

You Might Also Like

11 komentari

  1. Divan post!
    Na mom blogu je specijal za 100 citalaca, pa pogledaj ;-)
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, meni je najdraža MayBaby♥☺

    OdgovoriIzbriši
  3. I love all of them so! Awesome girls!

    Your blog is pretty cool! Would be so happy if you could follow each other. Please let me know if you do so I can follow you right back ;)
    ☆My blog "Demilla". Welcome!☆

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much , I will follow you. <3

      Izbriši
  4. Thanks so much for your visit on my blog. Of course we can follow each other, I'm following you 47:) http://bysinkj.blogspot.com/ https://www.facebook.com/ladyludatischenko?ref=aymt_homepage_panel

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti je post!
    Slučajno sam naišla na tvoj blog i jako mi se sviđa jer je jedinstven i nisam vidjela niti jedan Disney blog iz Hrvatske tako da želim ti svu sreću u daljnjem blogovanju. :)

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno , evo odmah ću te zapratiti ako već nisam . I ono za Disney - ideja je došla sama od sebe , hah . 😘

      Izbriši
  6. Prvi put sam na ovom blogu, zaista mi se dopada. Većinu devojaka ne znam i ne pratim, ali dobra anaaliza. Divno❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘