Back To School With Disney - Odjeća

00:16:00

Hey ljudi , novi post kao u stara vremena . Ovo mi je jako falilo , pisanje i smišljanje ideja - ali eto me opet . Za ovaj post sam odlučila odjeću za školu , od petka do ponedjeljka - sad u malo toplije vrijeme . Ako vi koji ovo čitate , možda kojim slučajem imate uniforme , onda vas najiskrenije žalim . Ali , ako nemate ( kao ja isto ) onda je ovaj post savršen za vas , ako ne znate što obući . Pa , krenimo - konačno . 

P.S. Imam na Polyvoru  stranicu ( disneylover - 389 ) , pa sam na tome napravila ove lookove . Ako i vi imate Polyvore stranicu , ostavite ju u komentarima , pa da se zapratimo . 

1. Dressy look




Ovaj look je crveno - crna tema . Haljina je crvena i off the shoulders (  na ramenima nema rukave ) . Crvene niske starke , isto crvene ( takve ja imam . hah ) . I također ovaj ruksak , crno - bijeli s ovim džepovima koji mi je jako fora . I naočale , kao cat eye ( podsjećaju na mačku ) , isto crne . 

Mislim da je ovo više dressy zbog haljine itd. . Prvo sam htjela dodati štikle , al ono " Bum ! " , pa ovo je za školu . 

2. Shorts look




Ovaj look je inspiriran od kratkih hlača . Ove kratke hlače su mi predobre , i definitivno bi ih nosila . Htjela sam tu staviti ruksak , ali se nekako nije uklapao , ali to bi bio neki obični crni ako bi morala birati . Ova majica mi je fora , i nekako je u grafic stilu kao i hlače , i zato sam ju odabrala . Čizmice su mi prelijepe ( i preslatke naravno ) , i beanie , ova kapa isto u crnoj boji - zato što mi je još nešto falilo u look - u . 


3. Casual look 




Ovaj look je casual look ( najdraža mi je ova Snapchat majica ) . Ovo su tajice , ja mislim , crne su i visoke i baš su savršene za Casual look , zato što su udobne . Ova jakna je kad za malo hladnije vrijeme , ali je casual i sporty u isto vrijeme . I ove Vans tenisice su jako udobne , i crne pa pašu s ostalim stvarima i slatke su . Ovo je moj Casual look .


4 . Sporty look 




Ovaj sporty look se sastoji od hlača , traperica , koje imaju rupe . Također ova majca Nike , crno bijele  tenisice Nike , isto crno bijele ,  te kapa Nike , isto crno bijela . Puno stvari su crno bijele , hah ali bar paše . Ja ovakve lookove ( sporty i to ) ne nosim , ali eto napravila sam look . 


5. Skirt look





Ovaj look je isto više na dressy strani , ali jako mi se sviđa . Iako , ne znam baš dali bi ove cipele bile baš dopuštene u školi , ali nema veze ( koga briga hah ) . Ovaj crop - top , kao rozi s ovratnikom mi se jako sviđa . I ova uža suknja , crna koja ima gumbe , ali se sad baš dobro ni ne vidi . Imate takvu jaaaako sličnu ( gotovo istu zapravo , da ) u H&M - u i ja ju imam . Ove cipele , crne su i vežu se , ali nemaju baš TAKO visoku petu . Također , ovaj rozi lak koji paše s majicom , kao što cipele pašu sa suknjom . 


Ovo je bio moj BTSWD prvi post , nadam se da ste uživali , i pogledajte moju polyvore stranicu , evo link : 


http://disneylover-389.polyvore.com/


Koji vam je look najdraži i zašto ? 

Sutra , ili možda čak danas izlazi novi BTSWD post , i mogu napraviti ovo kao Polyvore serija , pošto mi je bilo jako zanimljivo ovo raditi . 
Vidimo se možda čak i sutra . 
Bok , 



disneylover . 

Slikovni rezultat za gif disney tumblr
tumblr


You Might Also Like

8 komentari

  1. Najvise mi se dopao cetvrti outfit,divan je! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post,ja sam najvise za sporty look.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. love all te outfits, thx for sharing this inspiration
    Would you like to follow each other?
    Just let me know and follow my blog <3
    regards!
    xox
    → https://pandoraglam.blogspot.com 💗

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you , and I follow you now . <3

      Izbriši
  4. Sjajno zaista , vidi se da imas ukusa. Neke stvari su previse kratke , iscepane ili otvorene za skolu , ali lako se uz ostatak kombinacije moze uskladiti nesto prikladnije. Tek sam naisla na tvoj blog , odoh da se pijavim i pregldam ostale postove...
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha hvala na komentaru i ja ću pogledatin tvoj blog . Još nešto da , moja škola nema baš pravila i možemo nositi ove stvari , ali vjerojatno si upravu - trebala sam misliti i na ostale . Hvala , i ako ću raditi još neki tako BTS post o odjeći , uzet ću ovo u obzir .

      Izbriši

Hvala na komentaru ! 💘