Vratila sam se !

03:28:00

Hey ljudi , evo me natrag s postovima . Stvarno sam uzbuđena što sam se vratila , i što ću ponovno pisati . No , prije nego što kažem nešto više , hvala vam na 56 followera , 2830 pregleda i 260 komentara . Nikad nisam ni sanjala da ću toliko postići s ovim blogom . Evo , jedno veliko HVALA ! 

A , sada vam želim reći da će na ovom blogu doći nova serija - Back To School With Disney ( BTSWD ) . Pisat ću o mnogo stvari - odjeći ( lookova ) , jelu , life hacksa i mnogo više ! Ako imate neki prijedlog o tome što da pišem , ostavite u komentarima . 

Sutra , ili danas će izači prvi post - BTSWD . Vidjet ćete još koji , ali do sutra  ( najvjerojatnije ) . 

P.S. Oprostite što je ovaj post tako kratak , ali samo obavijest da sam se vratila .

Bok ,



disneylover . 

Slikovni rezultat za disney gif tumblr
tumblr

You Might Also Like

8 komentari

  1. Jedva sam čekala da se vratiš *-*
    Veoma se radujem novoj rubrici, mogla bih napraviti Haul što si sve kupila za školu ili What's in my bag :D

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno ( i na prijedlogu isto ) , definitivno ću posjetiti tvoj blog . <3

      Izbriši
  2. Wonderful post, love it! :)
    Follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jeej!Drago mi je da si se vratila,jedva cekam sledeci post!♥ :)


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘