Back To School with Disney - frizure

05:28:00

Ej ljudi , prošli post sam rekla da sam se vratila - i oko tjedan dana nisam napisala novi post . Stvarno mi je žao zbog toga , jedino opravdanje mi je škola - da , odmah smo počeli s brojnim zadaćama i učenjem ,  čak . Eh , što da kažem - ove godine mi se nije posrećilo što se tiče početka ( no , baš nijednom nije ) .

No , da se sada ne žalim - ovo je post o frizurama ( po naslovu naravno ) . Mislim da možete zaključiti o ćemu je ovaj post - i , sad ću da iskreno kažem ... ja sam amater u frizurama ( to je još i blaga riječ ako znate mene ) , jedva znam svezat rep - no , po meni ove frizure ( neke od njih bar ) su jako lagane i čak ih i ja mogu napraviti - a , ako mogu ja možete i vi .
Sve je ovo sa stranice PINTEREST , btw . 
Sada , da konačno krenemo u ove frizure . I ja se isto slažem . Krećemo .

1. Savršena pletenica 


Ova frizura je lagana . Sa strane ( bilo koje da ) , napravite pletenicu - morala sam naučiti kako . Zatim ju ovako "okružite" oko glave i pričvrstite s špangicom ( po mogućnosti onom crnom , tankom )  . Ako znate na što mislim . I gotovo je ! Možete krenuti u školu , iako ne znam dali je to ikome drago ( po mogućnosti probajte doći na vrijeme , za razliku od mene lol ) .

2. Pletenice čine sve 

 

Ovaj hairstyle je isto pomalo lagan . Počešljajte kosu ( kao i inače , i na onom prošlom ) . Napravite dvije pletenice unutar repa , pa ih omotajte u obliku punđe . Pričvrstite sve s špangicom ( crnom onom koju sam već spomenula ) - izvadite malo kose ( ne znam kako da opišem , ma vidite na slici . ali nemojte me shvatiti ozbiljno , nemojte vaditi kosu normalno ) . Dodajte malo hairsprey i to je to . 

3. Ipak malo lakše 


Kao što vidite u naslovu , ovaj look je lakši od prijašnjeg - možda sam trebala ovaj prvi . No , kosu u rep , zavrtite ju kao na slici , i omotajte u obliku punđe . " Izvadite " male dijelove kose - i ruksak na ramena , otvorite vrata i ravno u školu ....

4. Preokretanje 

 

Nadam se da vidite - ali , opet rep , ali niski ovaj put  i iza glave kao na slici . Napravite rupu u gornjem dijelu repa , poslije gumice i provučete doljni dio repa prije gumice . I tako još jedanput ili par puta prije nego što dobijete ovu punđu . Znam puno punđa sorry ..... I ne trebate dodati ovo cvijeće kao , ali možete ili mašnicu il nešto . 

5.

 

Ovo vam je isto lagano . Imate gore kako napraviti punđu . Napravite malu punđu na sredini glave ovako . I to je to . Jako jednostavno , ali trendy .

6. Malo teže , ali vrijedno tog


Znači , koliko vidim , počešljate kosu . Zatim , radite ovu kao pletenicu i to radite od početka kose ( negdje kod čela ) , do kraja skroooz dolje . Po , meni ovo izgleda super iako je malo teže za napraviti - ali uvijek možete na neku proslavu ili nešto slično nositi ovu frizuru .....

7. U stilu Igra Prijestolja

 

Pa , ove pletenice se zovu Game Of Thrones Braids . To je jedna serija , pa ako ne znate progooglajte si . Jako je poznata , i bilježi se po knjigama Igre Prijestolja ( jako su debele , bar neke od njih ) . Također , američka je serija , ali se snimala u Hrvatskoj ( ali ne sve epizode, naravno ) !!!!!!!

( evo jedan video o tome , kako se snimala serija Igra Prijestolja u Hrvatskoj ) :

https://www.youtube.com/watch?v=PN63bg_OSL0

Uglavnom , ovo je o frizurama , a ne o seriji , pa ću zašutjet .....

Znači , ova frizura je isto lagana i zapravo sam je nosila na jedno vjenčanje . Napravite dvije pletenice sastrane , i isto ih kao u prvoj spojite , ali ovaj put da ide iza glave . Zatim ih sa crnom špangicom nekako " prikvačite " , ali da se ne kuži . I eto super frizura za ne tako super školu !

8. I ova verzija isto
 

Ovo je isto tako , samo što umjesto pletenice zavrnete kosu .

I , ovo je bio današnji post ! Nadam se da vam se svidjeo i da ste uživali . Opet će slijediti ovi BTSWD postovi , pa se nadam da se veselite . I , da sorry što me nije bilo , ali to će se promijeniti . Ne odustajem od bloga , pa ću se potruditi da što češće objavljujem postove .

Također ću u skoro svakom postu imati pitanje dana , pa ovo je današnje pitanje dana ( danas ) : 

U KOLIKO SATI OVO ČITATE ? 


Hvala na čitanju i vidimo se možda čak i sutra .
Bok ,




disneylover .

Slikovni rezultat za disney hair gif jasmine tumblr
giphy




You Might Also Like

6 komentari

  1. Fantastičan post! Jako mi se sviđaju sve frizure i neke ću i isprobati *-* Ako imaš vremena bilo bih mi drago kada bi posjetila moj blog i pročitala novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i naravno da imam vremena , vikend konačno hah . <3

      Izbriši
  2. Jako mi se svidjaju sve frizure.I ja sam kao i ti amater tako da razumi me...Prestala sam i da brojim koliko puta sam pokusala da napravim neurednu pundju i na kraju to vise izgleda kao cupava metla nego pundja.Ali dobro...Super post ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahahahahaha , ta rečenica tako dobro opisuje mene ! <3

      Izbriši
  3. Hvala ti sto si svratila na moj blog! Super su ti ove ideje, odlicne frizurice :-)
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘