Autumn ⛅

04:43:00

Ej ljudi , opet je novi post tu očito !
Jesen je počela , krenula  , zapuhala nas svojim vjetrom i kišama . No , mi se ne možemo opirati . Ne možemo reći jeseni da prestane , da vrati ljeto , sunce , neodlazak u školu ... Sve što možemo je nekako izdržati . Iako , ja u jeseni imam rođendan ( 19 . 10 ) i tom se veselim .Veselim se i lokvama , kestenju . Tako da nije jesen tako grozna ipak .
Ovaj post je u časti jeseni i svim dobrim stvarima koje ona donosi ( gore navedeno ako niste pročitali , hah ) . Zato ću u ovom postu uzeti slike s nekih stranica i jednostavno će one biti o jeseni .
Kratak post , ali sladak hah . I zato što je ovaj kratak , uskoro izlazi novi post , tako da se ne brinite . Po meni , ovaj tjedan je dobro krenuo - "izbacila" sam postove koliko sam mogla .
No , dobro dobro dobro dosta o postovima . Krenimo sa slikama . Nadam se da će vam biti lijepe i da će vam se svidjeti , pošto je ovo prvi post MOJ  da radim ovako sa slikama .
Krenimo :


Slikovni rezultat za autumn tumblr quotes
pinterest

Slikovni rezultat za autumn
bestwallpaperhd

Slikovni rezultat za autumn tumblr quotes
lovethispic


Slikovni rezultat za autumn tumblr quotes

qoutesgram

Slikovni rezultat za autumn tumblr quotes

pinterest

Slikovni rezultat za autumn tumblr quotes



qoutesideas

Slikovni rezultat za autumn tumblr quotes

rebloggy

Slikovni rezultat za autumn tumblr nature tumblr
rebloggy

Slikovni rezultat za autumn tumblr nature tumblr

weheartit


Slikovni rezultat za autumn art
afremov




Slikovni rezultat za autumn art
artmuse67

Slikovni rezultat za autumn manga

deviatnart

Slikovni rezultat za autumn gif tumblr
tumblr

Slikovni rezultat za autumn we heart it
weheartit

Slikovni rezultat za autumn we heart it

imgfave


Slikovni rezultat za autumn we heart it
tumblr

Slikovni rezultat za autumn we heart it
tumblr

Slikovni rezultat za autumn we heart it
twitter


Slikovni rezultat za autumn tumblr
tumblr

Slikovni rezultat za autumn tumblr
wordpress


Slikovni rezultat za autumn tumblr
blogspot


Slikovni rezultat za autumn tumblr
tumblr

Slikovni rezultat za autumn tumblr
tumblr

Slikovni rezultat za autumn tumblr

lovethispic



Slikovni rezultat za autumn tumblr halloween
lovethispic


Slikovni rezultat za autumn tumblr halloween
tumblr

Pa , ovo je bi današnji post . Nadam se da vam se svidio . Vidimo se / pročitajmo se 

moda čak i sutra . 
Bok , 




disneylover . 


Slikovni rezultat za disney gif
tumblr

You Might Also Like

12 komentari

  1. WooW! Slike su baš predivne jesenjske *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Fotografije su baš divne, kao i gifovi baš u jesenjem stilu, predivno

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post zaista, vrlo originalan! Zapratila sam te, i veoma mi je drago zbog toga, jer mi se jako dopada dizajn i organizacija tvog bloga. Ako zelis uzvrati, bilo bi mi drago, pa se citamo u buducnosti. <33

    thestoryofagothic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i ja ću tebe zapratiti ! <3

      Izbriši
  4. Slikar su sjajne za jesen!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/10/jeans-and-stripes.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/10/first-giveawaaaay-halloween-with.html#comment-form
    Giveaway kod mene ☺

    OdgovoriIzbriši
  6. Imas presladak blog, slike su u ovom postu predivne.Imas follow od mene, pogledaj moj blog pa me zaprati ako zelis.♥
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘