Blogger Recognition Award

03:09:00

Bok ljudi , novi post je opet tu ! 

                         Slikovni rezultat za blogger recognition award
                                   wordpress

U ovom postu sam odlučila napraviti ovaj Award stvar . Nominirala me je Petra s bloga : 
, pa definitivno odite pogledati njezin blog . 
Uglavnom , meni ovaj Award ( kao što je i Petra rekla ) nije baš sasvim jasan . Ali , napravit ću ga i valjda će ispasti dovoljno dobro .
Pa , krećem hah : 

PRAVILA : 


1. Napišite post o nagradi 
2. Nominujte 10 blogera
3. Dajte neki savjet novim blogerima
4. Zahvalite blogeru koji vas je nominirao 
5. U postu stavite sliku nagrade 
6. Napišite svojim čitateljima zašto si postao/la bloger


Zašto sam postala bloger ? 

Postala sam bloger , zato što mi je nekako bilo dosadno i znala sam da postoji da Blogger zajednica . Samo sam napravila blog , napisala prvi post ( OVDJE ) i zaljubila se u blogovanje . Isprva nisam imala baš tako puno followera ni posjeta na blogu , ali onda sam postavljala komentare na druge blogove itd . , no do tog ću doći kasnije . 

Savjet za nove blogere. 

Savjet je da se ne brinete za preglede , posjete , followere . To će s vremenom doći , zato se nemojte brinuti . A , ako i ne dođe ... samo se trudite i trud će se isplatiti . Znam jednu prijateljicu koja je imala blog i odustala upravo zbog tog , manjak posjeta . I stvarno sam mislila tada da je to glupo - a , sada još i više . Tada nisam imala blog , a sada kad ga imam shvaćam koliko je to lijepo i zanimljivo . Zato mislim da nije fer samo tako odustati , zato što ljudi JOŠ ne posjećuju tvoj blog . 

ZAHVALA.

Hvala Petri iz bloga This Is My Life , što me nominirala . Ona inače ima super blog , pa biste ju trebali posjetiti . Još jednom hvala . 

10 blogova koje nominiram za ovaj Award 
(ako ste ga već napravili , ops ) 

I da , to bi trebalo biti to . Sorryte što je bio kraći post , ali jednostavno je ispalo tako . Dolaziti će novi postovi uskoro i pripremite se za njih . 
Još jednom hvala Petri što me nominirala ( This Is My Life ) , da eto po stoti put " Hvala ! "  , hah . 
Hvala što ste bili dovoljno obzirni i pročitali ovaj post . 
Do slijedećeg posta , 
možda čak i sutra . 
Bok , 



disneylover . 

Slikovni rezultat za disney gif tumblr
tumblr











You Might Also Like

10 komentari

  1. Super ti je post i nastavi samo dalje :)
    Ako te zanima, posjeti i naš blog: http://beseenbepopular.com/hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i pogledat ću vaš blog ! <3

      Izbriši
  2. Odlican post,super napisano! ovo je super za ljude koji su novi u blogovanju,a naravno i za nas ostale...Odusevljena postom :D
    Ako mozes klikni na link koji se nalazi na kraju mojeg zadnjeg posta :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/10/ellegant-nastydress-outfit.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na komentaru i mogu hah ! <3

      Izbriši
  3. lep je post novi na neki nacin ali jako inspirativan!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/10/nivea-lepota-i-zdravlje.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za nominwciju,uradiću post u toku sledeće nedelje!
    💞💞💞

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti puno na nominaciji tek sam danas vidjela komentare na postu i da tvoj post je super..♥♥♥♥

    ccuteggirls.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘