Razmišljanja - #1

09:25:00



Hey ljudi , novi post je tu.

Prije nego što kažem još nešto , kao što ćete saznati kasnije u postu , ovaj post je pisan na moru . Pisala sam ga 15. srpnja , koji je bio petak . Jednostavno sam tako odlučila , spremila sam na Wordov dokument i sad sam ga samo kopirala . Nadam se da ćete uživati , a ja ću se prisjećati kad sam ovo pisala . Prisjetit ću se mora , i žalit što je škola počela . Krenimo , hahha : 

Ovaj je nekako poseban pošto ga pišem na moru , i tu na moru ću imati seriju blogova , šta ja pišem , postova koji se zovu „ Moja razmišljanja „ . Onako chill post , postovi u kojima ću pisati moje misli , nešto kao dnevnik. Iako u dnevniku znate tko sam ja i nekako su tamo osobnije teme , a ove su samo šašave stvari koje , o kojima ja nekad razmišljam , koje mi padnu na pamet itd. Pa , krenimo i nadam se da vam se svidio collab.
P.S. U svakom „ Razmišljanja „ postu , će slike ili gifovi ( slike koje se miču ) imati temu , u ovom postu će to biti izreke iz filomva , citati itd . :

Slikovni rezultat za movies quotes gif
moviegif

petak 15.srpanj                                                                                              14:08
-          Puno sam razmišljala o tome , kako su nastale riječi. Npr. , zašto se stol zove stol , zašto se ne zove krava , a krava stol. Sada to zvuči jako čudno , ali da smo se od početka nekako navikli na to ,na obrnute stvari nego sada , ove sada riječi , kako su posložene na stvari bi nam bile čudne. Ovo , vjerojatno nema nikakvog smisla ali nadam se da je bar 1% posto , čitatelja shvatio o čemu pričam.


Slikovni rezultat za movies quotes gif pinterest

-          Jako sam zahvalna na vašim komentarima : kreativna si. To su mi nekako najdraži komentari , zato što želim biti kreativna , nekako drugačija od drugih. Znam da neki moji postovi nisu tako kreativni , odnosno drugačiji , ali nekada se potrudim da bude tako. Mislim , svima koji su ostavili takav komentar hvala , od srca stvarno.


Slikovni rezultat za movies quotes gif
just like the movies ....

-          Sada je onako ružno vrijeme. Vjetrovito , oblačno , tmurno. E , to ne volim. Mislim dobro da je rashlađeno , da nije više onako vruće , ali sad se ne mogu kupat , a to je jedna od najvećih bitnih stvari kada dođeš na more.

Slikovni rezultat za movies quotes gif

rebloggy

-          Gledam seriju koja se zove : Project Runway . Radi se o ljudima , koji dobivaju zadatke i od njih rade modnu kombinaciju. U svakoj epizodi netko ispadne ( skoro svakoj zapravo ) , a u svatkoj netko pobijedi i dobije nagradu : da poznata glumica nosi tvoju haljinu na Red Carpet – u , da dobiješ neki sat , da se prodaje tvoja kombinacija u nekoj trgovini i tamo što se zaradi ode u dobrotvorne svrhe itd. Također na kraju ostaje troje , i oni rade svoju kolekciju i čija je najbolja pobjeđuje i osvaja ( svaki put drugu  ) , ogromnu nagradu , odnosno mnoge nagrade ! Krivo sam skinula , i preuzela sam All Stars , što vam ubiti znači zvijezde iz prijašnjih sezona. Pa , nemojte to napraviti i pogledajte seriju. Sad sam na drugoj sezoni All Starsa , no onda ću skinuti i 1 sezonu obične serije. Postoji i Project Runway Junior , u kojem djeca od 10 – 18 , valjda , godina isto tako rade. Dali ste već čuli za ovu seriju? E , da i ubiti ima 13 natjecatelja.


Slikovni rezultat za movies quotes gif
pinterest

-          Ja bi htjela napisat knjigu. Eto , već zapravo nešto i pišem ali stvarno bi to htjela. Ne znam , volim pisati i opisivati stvari , likove , stvarati ih ....

Slikovni rezultat za movies quotes gif
rebloggy

-          Lakše mi je pisati ovakve postove nego modne postove. U modnim postovima ne mogu npr. reći haljina s čipkom , plava haljina , a uopće nije tako , uopće nema niti čipke. A , u ovakvom postu i da kažem „ Glavni grad Mexica  je Zagreb „ nije baš skroz krivo pošto su to ipak moje misli , razmišljanja. No , ako ćete to napisat u testu iz geografije – krivo je definitivno.

Slikovni rezultat za movies quotes gif
tumblr

-          Čitam knjigu Greška U Našim Zvijezdama – John Green . Jako je tužna, ali poučna. Neću vam reći o čemu se radi , ali ima veze s rakom. Toliko sam zahvalna što , trenutno – nadam se  , nemam rak. Dok ne pročitate knjigu , stranicu po stranicu , nećete shvatiti kako je teško imati rak , ne znati hoćete li se slijedećeg jutra probuditi , nemoći toliko puno stvari , niti proživjeti svoj najveći san.

Slikovni rezultat za movies quotes gif

qoutesgram



-       Kao što mi je netko rekao „ Dobro je da ti se u životu događaju i loše stvari , pošto onda nećeš cijeniti one dobre“ . Ne stvarno , da u životu ima samo čokolade , dali bi se onda veselili kada bi ju dobili poslije ručka il nešto takvo. Treba sve cijeniti što imate , i loše stvari. No , ipak nije dobro da vam se baš previše loših stvari događa.

Slikovni rezultat za titanic quotes gif

tumblr ( <3 ) 

-          Obožavam pisati blog , izražavati se , ali iskreno i dobivati više pratitelja – neću lagati , neću vas zavarivati. Probajte i vi , zanimljivo je . Čak iako vam se slava neće dogoditi preko noći , i vjerojatno nećete odmah slijedeći dan biti u , na televiziji , ipak je zabavno par jedan dan u mjesecu , sjesti pred računalo / laptop / uzeti mobitel , i pisati svoj post. Kad ga napišete i objavite , vidite komentare – neke loše , neke dobre. Ali , bitno je da uživate u onome što radite , zato što ako nešto radite na silu , za slavu baš , nećete uspijeti i samo ćete završiti u depresiji.

Slikovni rezultat za movies quotes gif
pinterest

Ovo je bio današnji post. Nadam se da vam se svidio i da ste bar nešto pročitali. Također se nadam da će bit još razmišljanja , i nadam se da se i vi to nadate isto , koliko nadanja hah. Do slijedećeg posta , možda čak i sutra.


Slikovni rezultat za movies quotes gif
we heart it 
Bok ,



disneylover.


                                                                  14 : 38 / 9  – uz kratke pauzeSlikovni rezultat za disney quotes gif

wifflegif

You Might Also Like

17 komentari

  1. Sviđa mi se ova nova serija postova, nastavi sa njima, a što se tiče komentara, meni svaki pozitivan komentar uljepša dan, budem nekako sretnija i zadovoljnija svojim blogom, a pogotovo komentari tipa 'kreativna si', što se tiče tmurnog vremena i tu bih se složila i ja ga nikako ne volim :/ sve u svemu veoma kvalitetan post :D ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i u potpunosti se slažem ! <3

      Izbriši
  2. Fanastičan post draga! Jako mi se sviđa nova serija postova!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Malo je reci da sam odusevljena tvojim postovima! Jako zrelo razmisljanje, iz dana u dan me sve vise odusevljavas!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lijep post, svidja mi se nacin pisanja i tvoje razmisljanje. Samo tako nastavi. :)

    Navrati kod nas na http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanks for sharing this dear!

    Would you like to support each other by following? Let me know, I always follow back :)

    Kisses

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you and I am following you . <3

      Izbriši
  6. Zanimljiv post. Volim tvoj stil. Zapratila sam te, pogledaj moj blog i uzvrati ako ti se sviđa: aminique.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Slučajno sam ušla na tvoj blog i jako sam se oduševila, ovaj post mi se najviše svidio, jako si kreativna osoba, htjela bih te bolje upoznati:*

    Naravno prijavila sam se na tvoj blog pa ako želiš uzvrati //stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na komentaru , i ja bih isto htjela upoznati bolje većinu blogera i možda će se to ostvariti. <3

      Izbriši

Hvala na komentaru ! 💘