Razmišljanja #2

09:25:00

Ej , opet ja i opet ona razmišljanja.
Ako možda ne znate o čemu pričam , ili ne razumijete post , odite u Razmišljanja #1 , u kojem ću objasniti što je ovo zapravo. Evo link za taj post:

Prije nego što kažem još nešto , u prošlom postu Razmišljanja #1 , sam rekla da sam ovo pisala na moru i molim vas zapamtite to . Nije ko da sad u krajem desetog mjeseca govorim da ne želim da škola prođe i jesen dođe , iako se bliži zima . Pisala sam u Wordovu dokumentu i prepisala ( kopirala ) ovdje na  / za uređivanje - ako ikog od vas zanima . Počnimo :.!?

 Slikovni rezultat za nature TUMBLr
tumblr 

P.S.Današnja tema slika ili gifova u Razmišljanjima je : priroda. Znači slike šuma , potoka , rijeka , nečega iz prirode da malo jednostavnije objasnim. Pa , krenimo:
                                                                                                                    srijeda 20.srpanj                                                                                     14:23

-          Jako sam sretna što smo dobili 50 ( 70 ) pretplatnika na ovom blogu. Jako bi vam se zahvalila , od srca i nadam se da ćemo tako i nastaviti. Ovaj broj je nekim ljudima možda mali ( Zoella , mislim koliko ih ona ima ) , ali meni je ovo ostvarenje sna i stvarno vam hvala. Moj onako sad goal je možda 70 pretplatnika ili čak 100. Ako ikad dođemo do tog broja , vrištat ću od sreće hah.


Slikovni rezultat za nature TUMBLr
pinterest
-          Upravo slušam pjesmu Empire State Of Mind – Glee , mislim nije to pjesma od Glee – a , već ju oni obrađuju i pjevaju i to. Inače , Glee je super serija i ima stvarno dobre pjesme koje ja inače slušam. Jako preporučujem seriju.


Slikovni rezultat za nature TUMBLr
weheartiti

-          Također me Empire , ime pjesme – dio nje , podsijetio na Empire iz Tračerice ( Chuckov hotel ak se tak zvao ) , a i inače stalno govore New York i tak me i to podsijetilo. Baš sam ponoći gledala Tračericu. Koliko drame , ali tako je zanimljiva. Najdraži lik mi je definitivo Serena , a i Nate. Sad slijede spoileri ( od tad ću šta će se dogoditi , tako ako gledate seriju nemojte ovo dalje pročitati – osim ako želite ) . A , najbolje mi je kad su Serena i Nate zajedno. Najgori lik mi je Jenny , al tek onak poslije kad prodaje drogu i kad je pokušala otet Nate – a od Serene. Blair me nekada stvarno živcira. Georgina kad se onak ponašala prema Sereni , prvi put kad se pojavila. I da ubiti oni koji su se loše ponašali prema Sereni – najgori likovi , dobro ne svi. Mislim Chuck ju je u prvoj ili tak negdje među prvim epizodama onak isto bio bezobrazan , a on mi je iskreno super lik. Pogledala sam cijelu seriju i na kraju pomalo plakala. Ta glazba ju jednostavno , isto , čini pretužnom . Zadnju epizodu mislim. Imam i post o Tračerici : 

Slikovni rezultat za nature TUMBLr
ign

-          Tko je izmislio blog ? Onak , ko je došao na ideju da ljudi sam ovako pišu postove , izraze se itd. Mislim , najiskrenije , svaka mu čast . Baš me zanima kako je došao na tu ideju . Eto , svaka mu čast i zahvala.

Slikovni rezultat za nature TUMBLr
pinterest

-        Konačno je prestalo ono grozno vrijeme , i sad je konalno sunčano i lijepo i veselim se. Jedino je more zahladilo , da znate. Kad vi idete na more inače , ako idete ? Ostavite u komentarima.

Slikovni rezultat za nature TUMBLr
tumblr
-          Ako bi morala birati koja životinja bi bila , definitvo bi odabrala riba . Jednostavno volim plivati , roniti i sve to . I baš , također želim gledati Potraga Za Dorom  , taj novi crtić . Čula sam da je odličan i zanimljiv . Jako mi se sviđa Potraga Za Nemom , onak mi je to jedan od najdražih crtića . Ako ću ikad pogledat Potraga Za Dorom  , a najvjerojatnije hoću , reći ću vam kakav je :) . I da nemam pet godina . 

Slikovni rezultat za nature TUMBLr
dreamcatcher

-          Jedina stvar koju mrzim u vezi mora i oceana , jest da u njima žive morski psi. E , ja bez nekog pokraj sebe koji mi govori da tu nema morskih psa , ne mogu otplivat u onak dublje i dalje prostore . Tak ih se bojim . I ne , nisam gledala Ralje , iako mislim da bi trebala. Ali , ako ih pogledam , vjerojatno ću ostati u pličaku ili tam na plaži graditi pješćane dvorce , lol.

Slikovni rezultat za nature TUMBLr
thefreedictionary

-          Bila sam u kino ove godine , na moru , i gledala sam BFG – best friend giant . Radi se o gorostasu ( divu ) , kojeg skuži  ( vidi ga i sazna da postoji ) ta mala curica koja živi u sirotištu , i onda ju on odvede u njegov svijet gorostasa. No , on je dobar gorostas i neće ju pojesti , za razliku od druge devetorice koji su jako bezobrazni prema tom dobrom ( kojeg curica zove BFG ) , i onda moraju paziti da curicu ne pojedu ostali divovi itd. Ako ste išta shvatili , nadam se da vam zvuči zanimljivo.

Slikovni rezultat za nature TUMBLr
pinterest

-          Ne želim da ljeto prođe. To mi je najgora pomIsao  ikad. Opet škola , opet učenje , opet mučenje . Jednostavno ( ne ) želim da ovo vrijeme na moru prođe , prolazi polako , a da u školi prođe , prolazi brzo. Da.

Slikovni rezultat za nature TUMBLr
pinterest

Pa , dragi prijatelji ( nadam se da ne smatrate da smo neprijatelji ) , vidimo se u slijedećem postu koji uskoro dolazi. Ja sam na moru i uživam . Nadam se da će ovaj blog još napredovati . Možda u budućnosti slijedi giveaway. A za sad , vidimo se možda čak i sutra.

Slikovni rezultat za nature TUMBLr

tumblr

Bok ,




disneylover.

                                14:57 – uz jednu ( ili dve , tri , četri ) kratku pauzu


Slikovni rezultat za disney gif tumblrgiphy

You Might Also Like

22 komentari

  1. Odličan post draga! Predivno si ovo napisala i pisala si kao dnevnik, a ja to obožavam *-* Definitivno nastavi sa takvim postovima!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv post :)
    I ja bih voljela biti ribica :D
    čitamo se!
    xoxo

    http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam citala i prvi post tako da iskreno mogu reci da sam prizeljkivala i nastavak, i drago mi je da ga vidim. Vrlo zanimljivo napsano, zaista jako zrelo i realno razmisljanje imas i to mi se svidja. Nikada pre nisam razmisljala da li bih volela da budem ribica ili ne ali sada definitivno bih, jer mogu reci da si mi donekle i otvorila oci. Odlican post zaista.


    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i drago mi je da ti se sviđa! <3

      Izbriši
  4. es todo precioso, me encantan.

    you mention me to follow me but I do not go, can you check? when you review I come running. Kisses

    OdgovoriIzbriši
  5. Volim ovako lezerne postove u kojima ljudi jednostavno iznose svoje razmisljanja i pisu sto im padne na pamet. Tracericu sam i sama svojedobno pratila, odlicna je serija! Takodjer se ponekad uhvatim u razmisljanju na temu blogova i njihova nastanka, definitivno bez njih ne bi bilo isto :)
    Usput, sve pohvale za slike!
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i pogledati ću novi post! <3

      Izbriši
  6. Volim ovako lezerne postove u kojima ljudi jednostavno iznose svoje razmisljanja i pisu sto im padne na pamet. Tracericu sam i sama svojedobno pratila, odlicna je serija! Takodjer se ponekad uhvatim u razmisljanju na temu blogova i njihova nastanka, definitivno bez njih ne bi bilo isto :)
    Usput, sve pohvale za slike!
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajan post!Stvarno divno pises,i samo nastavi tako.❤

    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se,uzvraćam. <333
    nacalifestyletips.blogspot.rs-Najveci balkanski giveaway

    OdgovoriIzbriši
  8. Diivan post! Slike su savrsene kao i post,odusevljena sam jednostavno :)
    Ako mozes klikni na 2 linka koja se nalaze na kraju zadnjeg posta :*
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/10/twinkledeals-makeup-brushes-review.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  9. https://magicworldofpanda.blogspot.hr follow her she will follow u

    OdgovoriIzbriši
  10. Post je super, odlično je napisan i jako zanimljiv. Čitala sam ga sa uživanjem i jedno veliko BRAVO za tebe!:)
    Pratim te, imaš odličan blog!
    Ako želiš da uzvratiš
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘