Wishlist #1 - H&M

02:49:00

Pa , novi post u istom danu ?
Da , rekla sam u prošlom postu da će to biti tako pošto me nije dugo bilo sad i kad sam bila na moru , pa da vam dajem postove . Dap .
Ubiti , ovo je moja prva wishlista - a i iz H&M- a , s njihove stranice . Ja inače jako volim H&M i on mi je jedna od najdražih modnih trgovina , ako ne i najdraža . Zato sam mislila da je najbolje započeti s njim . Ja inače jako volim wishliste , pošto u njima možete naći stvari koje su vam trebali , a niste mogli naći li možete vidjeti kakav stil druga osoba ima . Također možete posjetiti nove stranice za koje nikada niste čuli itd. Pa , da ne budem previše dosadan : ovo je moj prvi post o wishlisti .
P.S. Već sam jedanput naručila s H&M-ove stranice i bila sam oduševljena , jako je dobra i ima lijepe stvari , a stvari vam brzo dođu i lijepo su zapakirane u vrećici H&M svaka posebno .
I , da ovo nije sponzorirano da bar .

H&M-ova stranica :

http://www2.hm.com/en_eur/index.html




1.



Ova haljina je prva stvar . Sive je boje , ali ju ima i u crnoj , žutoj , zelenoj . Tu piše stay positive , u crnoj boji da . Jako je slatka po meni i možete ju u jesen obući a tajice i na čizmice i preslatko će izgledati . Još i jakna nekakva i ruksak , ma mislim da je baš slatka .


Košta : 9 ,99 eura

          : oko 75 kuna

OVDJE ju možete pronaći .


2.



Ovo je onakva moderna majica koju viđate svugdje . Imate ju u zelenoj , rozoj , crnoj , sivoj isto kao . Ima kratke rukave , ali materijal izgleda kao da je toplo u njoj . Ubiti , slatka je i kao crop-top . Možete ju nositi i u jesen , a i u ljeto s visokim dugim i visokim kratkim hlačama / suknji .

Košta : 9 , 99 eura

          : oko 75 kuna

OVDJE ju možete pronaći .


3.



Ova suknja možda ne izgleda baš sad ništa predivno , ali na curi izgleda super i mislim da je baš fora . Mogli biste ju nositi na nekakve "važnije" stvari , a udobna je . Iako , malo je skuplja , ali je super . Ima ju samo u ovoj sivoj boji . Pa , da ovo je ova suknja .


Košta : 34 , 99 eura

           : oko 265 kuna

OVDJE ju možete pronaći .


4.




Ove hlače nisu baš ništa na nekakvoj strani posebne , ali boja je prekrasna po meni . Ima još puno boja ( 7 ) , pa možete birati . Po , mom mišljenju su traperice od H&M - a super i udobne su . Zato je ovo na mojoj wishlisti .


Košta : 19 , 99 eura

          : oko 151 kunu

OVDJE ih možete pronaći .


5.



Ova majica mi je fora , i volim majice takvog stila . Ima ju u ovakvoj boji . naranč
astoj , crnoj , zelenoj . Meni je najljepša u ovoj , ali da fora mi je . A vama kakva vam je ?

Košta : 8 , 99 eura

          : oko 68 kuna

OVDJE ju možete pronaći .


6.




Ove kratke hlače su mi jako lijepe i profinjene . Najbolje je što ih imate u crnoj , rozoj , traper i bijeloj . I cijena je isto super . Zato mi se sviđaju i na modelu izgledaju super .


Košta : 4 , 99 eura

          : oko 37 kuna

OVDJE ih možete pronaći .


7.




I na kraju ovaj slatki crop - top . Imate ga samo u bijeloj , ali je sladak . Ne znam dali je proziran , ali mi se jako sviđa . Ima ove kao detalje na krajevima rukava i na kraju same majice . Da , to je ova majica .


Košta : 14 , 99 eura

          : oko 113 kuna

OVDJE ju možete pronaći . 


Pa , ovo je bi današnji drugi post . Nadam se da ste uživali i da vam se sviđaju ovakvi wishlist - ovi . Hvala na čitanju i vidimo se ( pročitajmo se ) . 
Novi post možda čak i sutra . 
Bok , 




disneylover . 

Slikovni rezultat za disney tumblr gif clothes
tumblr






You Might Also Like

11 komentari

  1. Fantastičan post draga! Stvari su predivna, pogotovo zato što su iz moje omiljene radnje *-*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno draga!
    Novi post ; https://faasshione.blogspot.hr/2016/10/how-to-make-mojito-noalcohol.html#more

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se dopada wishlista, obozavam postove na tu temu! Imam slicnu suknju poput ove koju si pokazala, ali iz nekog razloga ju vrlo rijetko nosim. Hlace izgledaju divno! :)
    Posjeti moj blog i uclani se ako zelis, uzvracam: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i pogledat ću tvoj blog ! <3

      Izbriši
  4. Great post!

    Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too on GFC!

    Have a great new week!

    xoxo Jacqueline
    Mein Bog - HOKIS

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na posjeti, uzvratila sam pracenje :)
    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na posjeti, uzvratila sam pracenje :)
    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘