Kiss, Marry, Kill - COLLAB #2/w This Is My Life

15:00:00

Hej, ljudi.
Prije nego što počnem s ovim postom, samo vam želim reći da mi je jako žao što nisam više objavljivala u zadnje vrijeme ( škola ), pa ću se potruditi da od sad više objavljujem. Eto.
A, današnji post je collab s jako uspješnom Petrom, s bloga This Is My Life:

https://petra-s-life-blog.blogspot.hr/

Njezini postovi su zanimljivi i jako lijepo piše. Definitivno ako već niste, odite na njen blog i učlanite se, zato što je stvarno super.
I ovaj post je bila njena ideja.
Ako već niste čuli za Kiss, Marry, Kill, nadam se da ćete shvatiti u ovom postu. 
Ubiti, Petra mi je zadala pet primjera u kojem je u svakom primjeru po tri osobe. Ja od te tri osobe moram reći kojeg ću poljubit ( kiss ) , za kog ću se udati ( marry ) ili ubiti ( kill ) . 
Pa, krenimo:

1. 
Cara Delevinge/ Victoria Justice/ Shawn Mendes 

Pa, ja bi ubila Victoriu Justice, poljubila Shawna Mendesa  i udala se za Caru Delevinge. Iz čistog razloga, zato što mi Victoria ide na živce, ali nemam pojma zašto. Jednostavno mi nije baš nekako posebno draga. A, Cara mi se super čini, kao osoba. 

























2. 

Marija Žeželj/ Selena Gomez/ Bethany Mota

Ovako: ubiti ću Bethany Motu, poljubit ću Selenu Gomez i udat ću se za Mariju Žeželj. Bethany Motu sam prije gledala, ali ona više baš i ne objavljuje videe i ono, nije mi dobra kao prije. A, između Selene i Marije je bilo teže, ali eto odabrala sam Mariju. 

























3. 

Zoella/ Ariana Grande/ Martin Garrix 

Pa, ovdje ću poljubit Martina Garrixa , udati ću se za Zoellu, a Arianu Grande ću ubiti ( sorry ) . 




























4. 

Rihanna/ Harry Styles/ Justin Bieber 

Ovdje ću, teška odluka, ali:

Ubiti ću - Rihannu.
Udati ću se za - Justina Bieber.
I poljubit ću - Harry-a Styles-a.
























5. I kao zadnje....

Jana Dačović/ Cameron Dallas/ Kylie Jenner

Odavde sam, odabrala da ću ubiti: Janu Dačović, udati ću se za: Camerona Dallasa i poljubit ću: Kylie Jenner.























I,eto to je bio današnji post. To je bio i collab, pa nadam se da ste uživali! Pogledajte Petru, ako već niste- link gore. Sve slike sam ja napravila, mislim ovako u kolaž. Pa, da vidimo se uskoro u novom postu. Još malo , pa je Božić, pa će dolaziti i takvi postovi. Novi post možda čak i sutra.Bye!
Bok,




disneylover.

Slikovni rezultat za disney gif tumblr
tumblr

You Might Also Like

18 komentari

  1. Čula sam za ovu igru... ili šta je već... i čini mi se veoma zabavna.

    LifeInMyStyle | Mornig routine - November edition

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zanimljiv post, bas sam uzivala citajuci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako zanimljiv post, bas sam uzivala citajuci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post draga! Hvala ti što si me kontaktirala i što smo zajedno napravile post *-* I super si odabrala :)
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno,i meni je jako drago što smo napravile ovaj post/collab i nadam se da ćemo još u budućnosti! <3

      Izbriši
  5. of the milky white patches which are fashioned because of the deficiency of melanin. This skin ailment is quite not unusual however no longer all of the http://musclegainfast.com/operalux-anti-aging-cream/

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako zanimljiv post! Ne mislimo uopšte isto ahahahah ja bih sve drugačije uradila :') Ali bilo mi je zanimljivo čitati i baš sam onako uživala:*♥

    Kika's blog | Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha, a dobro drago mi je da ti je bilo zanimljivo. <3

      Izbriši
  7. Divan post, ja jako volim ovaj challenge i sama sam ga radila, prezanimljiv je :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. the hypothalamic-pituitary-gonadal axis in which an extremely complicated physiological sequence of procedures is normally triggered. The creation http://www.healthsupreviews.com/testx-core/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘