Christmas tag - CHRISTMAS WITH DISNEY

12:47:00

Ej, novi post!
I, opet je o Božiću, hah. U današnjem postu, za vas imam Christmas tag, koji sam našla preko ove stranice:

https://enthusiastblog.com/2012/12/17/the-christmas-tag/

Pa, eto pogledajte, ali prvo pogledajte kako sam ja odgovorila na ovih 17 pitanja.



1. Koji ti je najdraži Božićni film?

Pa, to sam već rekla u prošlom postu, ali najdraži film za Božić mi je Sam u kući. Jednostavno mi je zanimljiv, i uvijek ga gledam, ali svake godine. Tako, da eto najdraži film za Božić mi je Sam u kući , ali 1. dio.

Slikovni rezultat za home alone christmas tumblr
tumblr

2. Jesi li ikada imala Bijeli Božić? 

Pa, ne nisam, koliko se sjećam. Iako , stvarno bih to voljela. Sjećam se da je prošle ili pretprošle godine bilo jako sunčano, i to je bilo jako bezveze. Mislim , jako bih voljela da pada snijeg na Božić, zato što bi ga jednostavno još više dočaralo.

Slikovni rezultat za white christmas tumblr
lovethispic

3.Gdje inače provodiš svoje praznike?

Pa, inače ih provodim doma. Također, odem na skijanje itd. Ali,većinu vremena sam doma, mislim u gradu u kojem živim, i tamo uživam u praznicima.

Slikovni rezultat za skiing tumblr
pinterest

4. Koja ti je najdraža Božićna pjesma?

Sve pjesme za Božić su mi prekrasne. Ali, izdvojila bih All I Want For Christmas Is You. No, ima ih još puno koje stvarno volim i obožavam slušati na Božić.

Slikovni rezultat za christmas songs tumblr
rebloggy


5. Otvaraš li bilo koje poklone na Badnjak?


Nope. Više volim ujutro, zato što mi je nekako ljepše. Ali, da kad vi otvarate darove?

Slikovni rezultat za christmas presents tumblr
tumblr


6. Možeš li nabrojati sve sobove od Djeda Božićnjaka/Mraza?


Ne, znam ih samo neke. Rudolph, Blitzen, mislim da je Dancer, Cupid... i to je to, hah.

Slikovni rezultat za santa tumblr

tumblr


7. Kojih se Božićnih tradicija veseliš ove godine?


Pa, veselim se svemu. Nemam baš ništa posebno, neku baš posebnu tradiciju koju onako jedva čekam. Sve mi je jako drago, i svemu se veselim.

Slikovni rezultat za christmas tumblr
pinterest


8. Dali je tvoje Božićno drvce onako pravo ili umjetno?


Pravo je svake godine.

Slikovni rezultat za christmas tumblr tree
lovethispic



9. Koja Božićna hrana ti je oduvijek najdraža?


Pa, možda kolači, rekla bih hah.

Slikovni rezultat za christmas tumblr cookies
lovethispic


10. Budi iskrena: dali više voliš davati poklone, ili ih dobivati?


Pa, ako moram iskreno oda ih dobivati, iako je davati poklone isto onako nekako posebno.

Slikovni rezultat za christmas tumblr gifts
lovethispic


11. Koji je najbolji Božićni dar koji si ikad dobila?


Pa, nemam pojma. Svake godine dobijem nešto što sam tražila, i svake godine sam presretna tako da nemam blagog pojma.

Slikovni rezultat za christmas tumblr gifts
pinterest


12. Koje bi za tebe bilo onako najbolje mjesto, mjesto o kojem sanjaš za  praznike?


To bi bio Times Square, sigurno.

Slikovni rezultat za christmas tumblr times square
pinterest


13. Jesi li ti onako pro za darove, ili uvijek pogriješiš oko odabira?


Pa, više sam pro oko darova.

Slikovni rezultat za christmas tumblr presents
tumblr


14. Tvoj Božićni trenutak za pamćenje?


Bilo ih je dosta, i vjerujem da će ih se i ove godine nakupiti. Od tih svih, stvarno ne mogu odabrati jedan.
 Jedne godine, mi se deda prerušio u Djeda Mraza, dok sam ja još bila mala, oko četiri godine i dok sam još vjerovala u Djeda Mraza. No, on je došao itd., a ja sam rekla nešto kao "Bok, deda!", tako da uopće nisam nasjela na to,hah.

Slikovni rezultat za christmas tumblr
tumblr


15. Što te navelo da saznaš istinu o Djedu Mrazu?


Vjerojatno su mi roditelji rekli, ali ja se najiskrenije ne sjećam toga.

Slikovni rezultat za christmas tumblr mean girls
rebloggy


16. Dali radiš Novo godišnji odluke, popis ? I,ako da dali ih se držiš?


Nisam do sad, ali mislim da ću ove godine, dap.

Slikovni rezultat za tumblr  New Years resolutions
quotesgram


17. Po čemu su za tebe praznici/ Božić posebni?


Po svemu, Po rođenju Isusa Krista, po provodu vremena s obitelji, po Božićnim pjesmama i stvarima koje sam spomenula u prošlom postu. Tad mi i brat ima rođendan tako da, hah.Ali, da ako želite saznati više o ovom pitanju, pogledajte moj zadnji post.

Slikovni rezultat za tumblr christmas love
weheartit

I, to je bio današnji post. Vidimo se u novom. Možda će izaći čak i sutra.
Bok,




disneylover.

Slikovni rezultat za tumblr christmas gif disney
pinterest

You Might Also Like

10 komentari

  1. Odličan post draga! Jako mi se sviđa ovaj tag i jako si zanimljivo odgovorila na pitanja *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Tag je veoma interesantan. Odgovori su veoma zanimljivi. Jedva čekam novi post.

    LifeInMyStyle | New year posts! + Q&A

    OdgovoriIzbriši
  4. Tag je predivan i moj oiljeni film je 'Home Alone' :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘