Evo me!

10:32:00

Ej ljudi!
Pa, gdje ste hah? 
Znam , nije me bilo jaaako dugo. I stvarno mi je žao zbog toga. Evo, da vam ispričam zašto me nije bilo:

- Pa, ja sam zakazala da se objavljuju svi Božićni postovi, kao do sada. Nisam dolazila na blog, imala sam jako puno obaveza, uz školu i sve, do tog da sam bila bolesna, jednostavno nisam stigla. No, dobro ja sam cijelo vrijeme mislila da se to lijepo objavljuje, da vi uživate u postovima i objavljujete komentare. Ali, ne! Ne znam, iz kojeg razloga, ali jednostavno se nije htjelo objaviti. I, pošto je Božićno vrijeme, papa, otišlo, više nije bilo koristi od svih onih silnih postova. Pa, izbrisala sam ih, zato što vjerujem da sad, par dana nakon Božića ne bi značili ništa. 

- Ali, s vedrije strane, evo me! Objavljivat ću postove, bit će zabavnije, i ovaj put ću provjeravati dali se to STVARNO objavilo.


- Oprostite, najiskrenije što me nije toliko dugo bilo. 


Eto, to je bio današnji, kao oprostite post. I nadam se da mi opraštate, ali evo vratila sam se. Jedva čekam natrag objavljivati postove itd. 
Pročitajmo se možda čak i sutra.
Bok,



disneylover.

Slikovni rezultat za disney sorry gif tumblr
imgur

You Might Also Like

16 komentari

  1. Super sto se vracas :)
    Nadam se da si sve ocjene uspjela.ispravit i da si zadovoljna prolazom :)
    Jedva cekam nove postove :)

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi je drago što si se vratila i jedva čekam tvoje nove postove. :)
    Nadam se da si ocjene ispravila i da ćeš nam češće biti tu. :)

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi je drago sto si se vratila,jedva cekam novi post i da prelepo pises!!!!
    pratim te,uzvrati
    https://slsk04.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je da si se vratila i ja sam u posljednje vrijeme zapostavila blog,pa s obzirom da je rasput bit ću aktivnija, a nadam se i ti :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super što si se vratila, jedva čekam nove postove! :)

    Zapratila sam te, ako možeš uzvrati, hvala :)♥ http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super sto si se vratila pisanju i nadam se da si sve ocjene ispravila i da si zadovolhna svojim prolazom. Jedva cekam tvoje nove postove

    Mi smo nove blogerice puno bi nam znacilo da nas zapratis


    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘