Obavijesti 🎅

06:48:00

Ej, ljudi!
Novi post je upravo tu. Ovo će biti brzinski post, u kojemu ću vam govoriti o tri obavijesti. Pa, krenimo s Obavijestima :

Slikovni rezultat za tumblr merry christmas
tumblr

#1

Pa, prva obavijest je novi izgled bloga. Eto, promijenila sam izgled zato što mi je ono nekako već postalo dosadno. Takav izgleda je bio još od početka bloga, pa sam jednostavno promijenila izgled,hah. Dosta sam dugo mijenjala, ali eto u konačnici izgleda ovako. I nadam se da vam    se sviđa.


Slikovni rezultat za winter christmas tumblr

tumblr



#2

Pa, druga obavijest je da ću napraviti postove CHRISTMAS WITH DISNEY! U tim ću postovima govoriti očito o Božiću i sličnom! DIY, life hacks, zanimljivosti, i još mnogo više! Zato, samo često dolazite na blog i uskoro će doći ti postovi! Možda, čak i sutra! E,da i postove ću probati objaviti svaki dan, kao 24 postova, odbrojavanje do Božića! I, nešto kao vlogmas dap! 

Slikovni rezultat za winter christmas tumblr

tumblr


#3

I, kao zadnja obavijest: radit ću bannere. Zapravo, već sam napravila, ali ne znam dali će vam se svidjeti, nadam se da hoće. Ubiti, banneri su, ako ne znate ono gore gdje vam piše ime bloga. To možete ukrašavati, itd. Pa, ako želite da vam napravim bannere, ili želite isti ovakav nekakav, samo recite u komentarima. Pa, ovo je ono što sam dosad napravila: 












Pa. bilo ih je jako zabavno raditi. Kao što sam već rekla, ako vam se sviđa neki ili želite da vam napravim samo recite u komentarima. Evo, ako me želite kontaktirati: disney555678@gmail.com.

I, ovo je bio današnji kao što sam već rekla brzinski post, vidimo se u drugom možda čak i sutra.
Bok,




disneylover.

Slikovni rezultat za disney tumblr gif christmas
tumblr

You Might Also Like

13 komentari

  1. Odličan post draga! Jedva čekam nove postove i banneri su predivni *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Woow odusevljena sam banerimaa...Sad znam ko ce mi radit banere u buducnosti ;) xd
    Odlican post! :)
    Ako mozes klikni na linkove na kraju postaa--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja odlican post! Zaista sam odusevljena novim izgledom tvog bloga, odlicno je dizajniran, sa vrlo ukusa i stila. Vrlo je profi. Osim toga, radujem se tvojim postovima.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej :) super ti je novi izgled bloga i jako lijepo radis banere, samo tako nastavi <3
    Posjeti nas http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘