Top 5 stvari u Božićno vrijeme - CHRISTMAS WITH DISNEY

13:23:00

Ej, ljudi! Novi post je tu, i to prvi u seriji : CHRISTMAS WITH DISNEY ! Ova serija je očito o Božiću, praznicima, dvanaestom mjesecu. A, postove ću probati objaviti svaki dan, kao vlogmas nešto.
Pa, ovaj post je o Top 5 stvari u Božićno vrijeme.
Pa, ovo je moj Top 5.
Kao što već znate, Božić nije samo oko poklona i hrane, već i ljubavi među obitelji, rođenju Isusa Krista ponajviše.
Pa, krenimo s Top 5, koji nema nikakvog reda:






1. Božićne pjesme 

Pa, Božićne pjesme su nešto najljepše oko Božića. Jednostavno je Božić ljepši s njima. Od All I Want For Chrismtas Is You do White Christmas . Jednostavno , dok kitite bor, provodite vrijeme s obitelji, najljepše je slušati te pjesme. 


Slikovni rezultat za christmas songs tumblr

lovethispic


2. Božićno drvce 

Božićno drvce, njegovo ukrašavanje na Badnjak ili kad god ga već ukrašavate. Kao što sam rekla, uz Božićne pjesme, uz obitelj postavljanje šarenih kuglica. Ali ,uz Božićno drvce su i jaslice, koje isto prekrasno izgledaju.

Slikovni rezultat za christmas tree tumblr
lovethispic

3.Božićni filmovi

Pa, Božićni filmovi. Prvi koji mi padne na pamet je ,vjerojatno ste već shvatili Sam u kući. Evo, baš je danas, pa ću ga očito gledati, hah. Kevin, i njegove avanture = najbolji Božićni film ikad .


Slikovni rezultat za kevin home alone tumblr gif
tumblr


4.Božićni provod s obitelji

Znate, onako Božićno je jutro i vi ste sa svojom obitelji. Svatko ima bar malu tradiciju s obitelji na Božić, i to isto čini Božić ono što jest. Na taj dan , na Božić, smo nekako možda najbliži sa svojom obitelji. I to je čar Božića.

Slikovni rezultat za family christmas tumblr
lovethispic


5.Božićni ugođaj

I, isto ono što čini Božić je Božićni ugođaj. Ukrasi, miris bora u kući, pa čak i praznici, pa možda i vlogmas. Kolači, koje isto možete peći sa svojom obitelji, i sve ovo gore, čini Božićni ugođaj :) . 


Slikovni rezultat za christmas tumblr

tumblr

I, eto to je bio današnji post. Nadam se da ste uživali. Božić je stvarno predivno razdoblje godine, u kojem svi uživaju. Meni su ovo Top 5, ali ima još 100 stvari koje obožavam oko Božića.

Pa, eto napišite i vi koje stvari volite oko Božića.

I, vidimo se u novom postu, vjerojatno i sutra.
Bok, 



disneylover.

Slikovni rezultat za gif disney christmas tumblr
favim

You Might Also Like

13 komentari

  1. Jako lep post, slažem se da su ovo jedne od najlepših stvari kod praznika. :) <33

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post draga! Ja jedva čekam Božić i svo to vrijeme, totalno super post, obožavam sve *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista jako simpatican post, uzivala sam citajuci. Slozila bih se oko svega sto si navela i dodala Bozicnu trpezu, i poklone.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja ne slavim Božić (nažalost) :( međutim kada vidim sve te predivne stvari koje su vezane za njeg poželim da ga slavim okitim jelku i čitavu kuću i jednostavno uživam. Složila bih se sa svime što si rekla i ja jako volim sve navedene stvari, gledanje filmova, pogotovo Sam u kući je obavezno svake godine

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što ne slaviš, ali da stvarno jest čarobno vrijeme! <3

      Izbriši
  5. Odličan post!Zapratila sam te,uzvrati!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajno! 'Leze' ti ovakvi postovi , cesce ih pravi. Citajuci post osetila sam bozicnu atmosferu. Podsetila si me na neke omiljene , davno zaboravljene , pesme :)
    mojnacindaletim.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘