100 Followera! + Write Post On My Blog

14:06:00

Ja ne mogu vjerovati da ovom govorim....imam 100 followera!
100 nevjerojatnih ljudi su me zapratili, neki od njih sada i čitaju ovaj post...pa vam samo želim reći jedno veliko HVALA !
Hvala na podršci, hvala na stiskanju tog guma ZAPRATI, hvala što ste nekad došli i pročitali moj post, ili čak ostavili komentar. Hvala vam na svemu!
Iako, nekim ljudima 100 nije velika cifra, 100 im je malo. Ali, s obzirom na to da ja skoro nikom nisam rekla za ovaj blog, da me ne prati nitko od prijatelja itd. ja sam jako sretna!
Ako vi imate 100 followera, i prate vas prijatelji, to je sasvim u redu! Nasuprot, to je prekrasno zato što ste im se zapravo otvorili i rekli za svoj blog.
Iskreno, ja nemam baš toliko hrabrosti. Doći pred razred/prijatelje i samo im reći : Ej,ja imam blog.
Vjerojatno bi mi bilo čudno, i sramila bi se, ali jako.
Tako da sam odlučila ovu stvar o blogu zadržati za sebe, roditelje, najbolju prijateljicu, i još par jako bliskih prijatelja.

Ali, iskreno vam hvala!
Nažalost, nema giveaway-a da vam pošaljem nešto, pošto ja to još nisam, ajmo reći spremna napraviti.
Pa, odlučila sam ovaj način! Ovo sam vidjela na blogu od This Is My Life, još negdje ovo ljeto.
Znači, ona je smislila da vi možete napisati post na mojem blogu!
Možete pisati o bilo čemu, a drugo ćemo se sve dogovoriti!
Znači pravila su:


1. Zapratite me na blogu
2. Napišite kako ste došli do mog bloga
3. Ostavite svoj gmail


Pobjednika/cu ću random odabrati 22.1.,
tako da malo više od tjedan dana!
Hvala vam na svemu i vidimo se u novom postu.
Bok,




disneylover.

Slikovni rezultat za tumblr disney gif celebrate
animated-disney-gifs

You Might Also Like

35 komentari

  1. Cestitam ti na 100+ Pratilaca!
    Za tvoj blog sam saznala tako sto sam na jednom blogu htela da komentarisem post i slucajno sam zapazila link tvog bloga. I posto mi link nije bio poznat, usla sam i odusevila sam se!
    gmail: janamarkovic77@gmail.com
    Ovo mi je prvi put da ucestvujem u nekom giveway-u. Znam da necu da dobijem tu priliku da pisem na necjem blogu ali hajde.
    My life my rules

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno i možda osvojiš nikad ne znaš! #1

      Izbriši
  2. Čestitam, draga! Nije to mali broj, verujem da si baš srećna! I ja svoj blog krijem od porodice i bliskih prijatelja, mislim da bi pokvarilo moje pisanje kada bi im rekla, ali svejedno imam podršku online prijatelja. :))
    Ne sećam se iskreno kako sam došla do tvog bloga, davno je to bilo. Ili sam naišla na tebe videvši te u nekom komentaru ili si ti meni komentarisala neki post pa sam te tako zapazila. :D
    Još jednom, čestitam, baš mi je drago! Nadam se da ćeš uskoro slaviti i cifru 200. :))

    ukletaholandjanka@gmail.com

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam!Mnogo se radujem zbog tebe,ovo je velika cifra!
    Mislim da si ti komentarisala neki post na mom blogu,te sam ja tako ušla na tvoj! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs
    ksenija.kekica@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Cesttam ti draga!
    Ni ja gotovo nikome nisam rekla za blog, a to je samo zato sto ne volim kada netko cita moje postove, mislim netko koga ja znam. To mi je bas smjesno hahaha.

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam ti draga od srca♥ zaslužuješ puno puno više followera i stvarno sam ponosna na tebe! Nisam točno sigurna, ali mislim da te pratim od kada si počela sa blogom, mislim da si ostavila link svog bloga u komentaru posta i ja sam se naprosto zaljubila u tvoj blog!I drago mi je da ti se ovakva ideja sviđa♥
    blogg.petraa@gmail.com
    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga, čestitam ti na 100 pratitelja. Nije to mala stvar, vjerujem da si stvarno srećna.
    Za tvoj blog sam saznala kao i za sve ostale, čini mi se; ušla sam kod nekoga da komentarišem post i jednostavno sam ušla u tvoj link pogledala tvoj blog. Ili si čak ti meni prva komentarisala. Ne mogu da se sjetim. ♥
    Sve u svemu, blog ti je odličan! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam! Znam koliko sam ja bila presrećna kada sam ostvarila tu brojku, verujem da si i ti tako. Nadam se da ćeš do kraja ove godine uspeti da udvostručiš svoje prijatelje, jer to definitivno zaslužuješ. Bravo!

    bbooklovers.blogspot.com Novi blog (s mnoogo manje čitalaca), ukoliko ti se dopadne učlani se i piši utiske :)
    smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam na 100 čitaoca,nije to mala brojka uopće ;)

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam, to zaista nije mala brojka! :)
    Hmm, pa verovatno si komentarisala neki moj post ili sam te pronašla na nečijem blogu... :)

    Mislim da moj gmail već znaš, ali evo :D
    nikolicdanica123@gmail.com

    introverted-dreamer.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga ČESTITAM! I ja sam danas stigla do 100 pratilaca i zaista znam kakav je to osećaj!

    Poseti moj blog i ukoliko želiš učlani se (uzvraćam) Mirjana

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitam! Zaista imaš predivan blog!

    Zapratila sam te, uzvrati <3
    http://beautycornerbyemina.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitam, želim ti još veći uspeh uskoro! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitam, draga moja <3
    Mi smo već dugo prijateljice i otprve nisam znala da imaš blog, no kad sam saznala, oduševila sam se tvojim postovima, bili su naprosto briljantni. Još uvijek su. Drago mi je što sam onog dana slučajno otvorila onaj prozor s ovim blogom, zato što, da nisam, vjerovatno ne bih ni ja napravila svoj & saznala za ovaj divan blog.
    Svaka ti čast. Podržavam te uvijek ❤️❤️❤️
    mybeautycorner@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mybeautycorner1@gmail.com * , zapravo

      Izbriši
    2. Hvala puno, i ti imaš super blog hah! <3 #7

      Izbriši
  15. Čestitam! Ja sam prošlog meseca dostigla tih 100 pratilaca i znam koliko si srecna!
    Ja sam pratilac br #106.

    ps. Svako ko želi follow-follow neka svrati na moj blog.

    Mirjana

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘