7 Grijeha Čitanja

06:43:00

Ej, u ovom postu za vas imam Book tag!
Ovaj Book tag sam našla na blogu Introverted dreamer
Znači pogledajte, i pročitajte, kada pogledate i pročitate moj post!


Slikovni rezultat za books tumblr
tumblr

1. Pohlepa (najskuplja i najjeftinija knjiga koju posjeduješ)



Slikovni rezultat za mitovi i legende knjiga

mondo.hr


Ovo je moja najskuplja knjiga. Znači imam istu takvu, i stvarno je kao enciklopedija, ali mitova i legenda. Ako ne znate ja obožavam grčku mitologiju (<3), a u ovoj knjizi je ima puno. No, nema samo o njoj već i o mitologiji i legendama svijeta, a ja te stvari obožavam.Kupila sam ju u knjižari, za 250 kn.Najjeftiniju knjigu stvarno sada ne znam napamet, ima ih dosta ali mislim da su to mange s Algoritma. Ako ne znate, mange su kao japanski stripovi i ima ih na Algoritmu. Moja najdraža je Sugar Sugar Rune (ima osam knjiga u seriji ) , eto.


Slikovni rezultat za sugar sugar rune knjiga
Algoritam MK- ovo je 7 dio pošto nije bilo slike od ostalih dijelova,hah


2. Bijes (pisac sa kojim imaš love/hate odnos)



Nemam ni jednog takvog pisca baš.

Sve knjige koje sam pročitala od istog autora, su mi se ili sviđale ili ne, ali nije onako pomiješano. Znači nemam ni jednog takvog autora, smatram da je većina njih koje imam na policama, da su super autori, i njihove knjige mi se sviđaju.

3. Proždrljivost (knjiga koju si 'progutala' nekoliko puta, bez trunke griže savjesti)



Harry Potter, Percy Jackson, Hekatina škola... druge knjige nisam čitala više puta, ali ove su mi toliko dobre da me baš bilo briga hoću li "potrošiti" vrijeme da ih opet pročitam. Jednostavno su bile super, i to je ubiti sve za ovo pitanje,hah



Slikovni rezultat za books tumblr percy jackson
lauren reads YA


4. Lijenost (knjiga koju si zapostavila zbog lijenosti)



Pa, to je bila knjiga Krila od Aprilynne Park. Ova knjiga je odlična i stvarno sam uživala čitajući, ali onda sam jednostavno prestala i nikad se nisam vratila na nju. Ako netko želi uzeti ovu knjigu, uzmite ju, zato što je stvarno super, ali jednostavno ju nisam dovršila. 

U bliskoj budućnosti hoću.



Slikovni rezultat za krila knjiga
knjigaljetaTEENS


5. Ponos (knjiga o kojoj najviše pričaš kako bi se predstavila kao intelektualac)



Iskreno, nemam takvu knjigu. Ja čitam svakakve knjige, od povijesnih do bestsellera, ali nikad se ne prikazujem kao intelektualac. Tako da odgovora za ovo pitanje, baš i nema.



6. Požuda (tvoja knjiška simpatija)



Vjerojatno Jace iz Instrumentarij Smrtnika. Sarkazam, ubija demone, bori se protiv zla, sve u jednom hah. On mi je super lik, i rekla bi da mi je on takva nekakva knjiška simpatija. Pročitajte seriju, ako već niste.


Slikovni rezultat za mortal instruments books tumblr

Saturday Night's Alright for Writing


7. Zavist (knjiga koju bi željela da dobiješ na poklon)


Knjiga koju bi baš sad najradije htjela da dobijem je vjerojatno...Peti val od Ricka Yanceya. Ja gledam ponekad BookTube, i tamo doslovno svi preporučuju ovu knjigu. Znači ,svima se svidjela, pa se nadam da će se i meni.
Mislim, naravno da ne znači da ako se svima svidjela, da će se i meni, ali sve knjige koje sam kupila gledajući te videe, su mi se jako svidjele.

Slikovni rezultat za the fifth wave book
amazon.com

I, ovo je bio današnji post. Ako ste pročitali neku od knjiga, recite/ostavite u komentarima. Vidimo se u slijedećem postu. možda čak i sutra.
Bok,



disneylover.

Slikovni rezultat za disney tumblr gif books
rebblogy

You Might Also Like

30 komentari

  1. Post je odličan. Čitala sam Harryja Pottera, a htjela bih pročitati i te mange. Također, slažem se da je grčka mitologija zanimljiva <3 Uglavnom, super post!

    Posjetite moj blog ako želite :)

    mybeautycorner1.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se sviđa!<3

      Izbriši
  2. Odlican post draga!!!
    http://creativedmodern.blogspot.rs/ ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Prije sam čitala mnogo više, sada nekako nemam vremena (ili si to govorim). Lijep post ♥

    Novi post na blogu...
    Kalopsia ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam još nikad čitala ovakav post. Moram priznati da mi je bio jako zanimljiv, super si sve napisala.

    Pogledaj moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisa čitala ove knjige, ali ne sumnjam da su dobre čim si spomenula 5th wave za koji sam gledala i film, a što se tiče ''The Mrtal Instruments' to mi je postala omiljena serija, tako da bih jako voljela pročitati sve nastavke knjga :D odličan tag

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimljiv post, sviđa mi se! Bilo bi mi drago da mi uzvratis follow

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako neko želi bilo bi mi drago da pogleda moj blog,
      www.mona-lifestylediary.blogspot.com

      Izbriši
    2. Ako neko želi bilo bi mi drago da pogleda moj blog,
      www.mona-lifestylediary.blogspot.com

      Izbriši
  7. Odlican post♥
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala na prijedlozima, nisam procitala ni jednu navedenu nazalost.
    Ali imam u planu da ih procitam :) <3

    http://everydayema.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. very nice post :)

    do you want to follow each other on gfc? if yes, let me know on my blog and i will follow you back :) have a nice day!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako mi se svidjaa tvoj post. Pratim te pa ako hoces uzvrati

    adafashioncorner1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Diivan post, prezanimljivo mi je bilo ovo za citati, a slike su odlicne! :)
    Nadam se da ces kliknuti na linkove iz mog zadnjeg posta,hvala ako to ucinis :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/night-out-outfit-twinkledeals-part1.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post i ideja za post , iskreno nikad nisam prije vidio ovakav post .

    Posjeti moj blog : SamooLuka

    OdgovoriIzbriši
  13. Iako sam veliki knjiški moljac, slagala bih ako bih rekla da sam pročitala ijednu od ovih knjiga. Sve u svemu, zaista mi je bilo zanimljivo da čitam ovaj post, vrlo je interesantno napisan.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘