Pobjednik Giveaway-a? + MBC

06:52:00

Ej, novi post opet tu! 

Konačno je došao i 22. (iako je vrijeme projurilo), i u ovom postu ću vam reći tko je pobjednik mog prvog giveawaya. Ovaj giveaway, je nekako najlakši, kako bi rekla, pošto ne trebam vam ništa slati ili slično. 
Iskreno, još nisam spremna za tako nešto, pa sam se odlučila za lakši pristup, a to je da jedan od vas napiše post na mojem blogu. Može biti o bilo čemu, naravno da možete ostaviti link svog bloga, bilo šta. 


Pa, da ne odugovlačim, pobjednika sam birala sa random.org. Za ovaj giveaway je bilo 7 natjecatelja, i dovoljno za moj prvi giveaway. Hvala vam svima što ste se prijavili. I pobjednik je:


Čestitam pobjednici : Introverted dreamer!

Molim pobjednici da mi se javi na gmail, do kraja tjedna ili biram drugog pobjednika!

Ok, prvi dio ovog posta je gotov. Sada drugi dio!

Moja najbolja prijateljica je napravila blog! Odmah pogledajte, zato što ona prekrasno piše i stvarno ima smisla za te stvari! Pogledajte, komentirajte itd. Blog se zove MY BEAUTY CORNER, i evo link: 

http://mybeautycorner1.blogspot.hr/

I, to je sve za ovaj post, sad ću objaviti još jedan, hah. Ako niste, odmah posjetite link gore i vidimo se u novom postu za pet minuta,hah!
Bok,

disneylover.

Slikovni rezultat za disney tumblr gif
giphy

You Might Also Like

8 komentari

  1. Čestitam pobjednici! Puno hvala na svemu što si napisala.
    I ako netko želi, neka pogleda moj blog. <3

    mybeautycorner1.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Molim, kad je istina imaš super blog hah! <3

      Izbriši
  2. Cestitke pobednici!
    Ako zelis da se medjusobno pratimo javi mi :)
    vanjablog9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘