Zašto je važno voleti sebe?

04:25:00

Prvo bih želela da kažem ćao svima koji čitaju ovo, jer danas ne čitate Disney. Naime, Disney je organizovala neku vrstu giveaway-a, u kome bi pobednik imao tu čast da napiše post za njen blog. Igrom slučaja, ja sam bila izvučena, tako da se danas družim ovde sa vama. Ja sam Danica sa bloga Introverted Dreamer, tako da slobodno posetite i moj blog ako želite da pročitate još neke moje postove.. 
Dugo sam razmišljala o čemu bih mogla da pišem, i zaključila sam da sam u toj nekoj fazi kada mi se razmišlja i piše o nekim dubljim temama o kojima ima puno toga da se kaže. Ne znam koliko sam svojim pisanjem kompetentna da predstavim ovakve teme na pravi način, ali iskreno ću se potruditi.
Pa, tema o kojoj bih danas želela da razgovaramo je to zašto je bitno zavoleti sebe i kako to uraditi.
Primećujem da je danas sve više tinejdžera potpuno nezadovoljno sobom. Brinu se o skoro nevidljivoj bubuljici i ne osećaju se komfortno u svom telu, ili pak smatraju da su njihove umne veštine mnogo manje nego što u stvari jesu.


Zašto to raditi? Sve naše mane i sitni nedostaci, čine nas onakvom osobom kakva smo u stvari. Svaka jedinka na ovoj planeti posebna je na svoj jedinstven i neponovljiv način. Zašto onda ne voleti to što si drugačiji i što niko nije kao ti? Prelepo je razlikovati se, i to je upravo razlog zbog koga bi trebao voleti svaki delić svoje osobnosti.

Slikovni rezultat za stop hating yourself for everything you aren't

Takođe, ako ne osećate ljubav prema sebi, kako ćete je osećate prema drugima? I kako očekujete da vas neko voli onakve kakve jeste ako vi ne volite prirodnog sebe?
Zato:
zapamti da niko nije savršen – dozvoljeno je praviti greške. Loše je samo odustati nakon par njih, ako zaista želiš da ostvariš svoj cilj. Ovo će zvučati kao kliše – ali kada padnete ustanite i ponosno nastavite dalje, sa ogromnom verom u sebe. Niko vam ne može reći da niste dali sve od sebe nakon toga, i to upravo dovodi do toga da sve više poštujete sebe i svoje sposobnosti.
veruj u sebe – kao osoba koja nije uvek skroz samopouzdana, ali koja radi na tome, mislim da vam mogu reći da samopouzdanje jeste važno, i te kako. Sećam se samo koliko sam puta zažalila što sam zbog nedovoljne vere u lične sposobnosti propustila toliko lepih stvari. I ako pogrešite, to je samo dokaz da ste čovek kao i svaki drugi.
ne misli da se lepota zasniva samo na spoljašnosti – ovo je za ljude koji misle da nisu dovoljno lepi. Za koga niste dovoljno lepi? Još jedna kliše rečenica – ali svako je lep na svoj način. Jednog dana, pronaći ćete nekoga ko će se zaljubiti u način kako vi donosite svoj stav i telo i kako baratate svojim pozitivnim osobinama. A to se ne može desiti ako smatrate sebe dovoljno lepim.
ne upoređuj sebe sa drugima – upravo zbog razloga koji sam navela na početku posta, važno je ne upoređivati se sa drugima. Svako ima drugačiju personalnost koja poseduje svoj lični pečat. Nema potrebe razmišljati o onome što drugi poseduju, a ti ne, jer se i u tebi sigurno krije puno skrivenih osobina koje su vredne divljenja.

Slikovni rezultat za nobody can make you happy until you're happy with yourself first

I, to bi bio kraj mog današnjeg kuckanja. Iskreno se nadam da ste uživali u postu, i da sam možda čak i pomogla nekome.


Zapamtite: vaš osmeh je poseban i ne uskraćujte ga samo zbog neosnovanih, ne tako lepih, misli o sebi. 

You Might Also Like

18 komentari

  1. Prelepo napisano!Ovo je veoma zanimljiv i poučan post!Drago mi je da si pisala na ovu temu,zato što je veoma važno voleti sebe.Svaka čast!♥

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zanimljiva ideja za giveaway, prvi put vidim ali dopada mi se! Potpuno si u pravu za sve što si napisala i svi saveti su dobri! Niko te neće više ceniti i voleti, ako ti prvi sebe samog nećeš.

    Milicalt.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiv post . Do sada nisam procitao post na ovu temu .

    Follow sam te nadam se da ces uzvratit. :)

    SamoLuka

    OdgovoriIzbriši
  4. Malo je reći da sam oduševljena ovim postom. Napokon da neko piše nešto pametno i nešto što bi svako trebao pročitati. Svaka čast. Post je kratak ali sadržajan, uživala sam čitajući. Drago mi je što si pisala na ovu temu, verujem da će tvoje reči mnogim 'nestabilnim ličnostima' dobro doći kao podstreh. Ko će nas voleti ako ne volimo sami sebe?

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno draga. Pogledaj ako hoces moj novi post i komentarisi ako ti se svidja

    adafashioncorner1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Sviđa mi se tema o kojoj si pisala bas si je lijepo obradila i u potpunosti si u pravu
    mona-lifestylediary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi je drago što sam pročitala post na ovakvu temu jer se mi jako svidio. Jako je poučan i kreativan. Uživala s čitajući ovaj post
    Voljela bih da pises vise ovakvih postova jer su stvarno super zanimljivi i poučni.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijep i inspirativan post, Danice svakako ćemo posjetiti i tvoj blog,
    pusa

    http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši




  9. Hermes Handbags president for her specially designed a handbag, and to her name to name, this is the Replica Handbags,Your help in find out this in Breitling Wattches is very much appreciated. If you could send me more pictures of Rolex Daytona, I could see Rolex Watches Online that it is a nice band of watches that would be great.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘