Top 5 Serija Knjiga

07:05:00

Hey ljudi, opet novi post!
Kako ste? Šta radite?
Pa, u ovom postu ću vam pokazati mojih najdražih 5 knjiga . Mislim nisu samo pet, već i serije, ma skužiti ćete. Pa, krenimo s postom:

Slikovni rezultat za tumblr books
tumblr


5. Sumrak saga


Pa, ovo je serija knjiga (ako već niste čuli), o vampirima, vukodlacima itd. Ja imam prvu knjigu i pročitala sam ju, te mi je bila super. Mnogim ljudima se ne sviđa, ali također ima hrpu obožavatelja. Mislim da ste pogledali barem jedan film, a ako niste prvo pročitajte knjige, a onda pogledajte filmove.

Pisac: Stephenie Meyer
Broj knjiga: 4 ( Sumrak, Mladi mjesec, Pomrčina, Praskozorje )
Izdavač: Algoritam
Detaljnije: https://hr.wikipedia.org/wiki/Sumrak_(serijal)


Slikovni rezultat za twilight books tumblr
im really liking forks...

4. Hekatina škola

Ovo nije serija, koliko triologija ( sastoji se od tri knjige ), ali svejedno spada u ovu "zbirku". Radi se o jednoj curi zvanoj Sophie, koja ima sposobnost čarolije. Ali, zato što je privukla previše pozornosti na školskoj zabavi, bude poslana u Hekatinu školu, koja je popravni dom za vukodlake, vampire, vještice te vile i metamorfe. Ubiti, zabavan i magičan roman.

Pisac: Rachel Hawkins
Broj knjiga:3 ( Hekatina škola, Demonsko staklo, Moć grimorija )
Izdavač: Lumen

Slikovni rezultat za hex hall books
wordpress


3. Instrumentarij smrtnika

Ovo je serija knjiga, koja je jako zanimljiva. U njoj isto ima nadnaravnih bića, kao demoni, vukodlaci, vampiri,sjenolovci. Ubiti puno uzbuđenja, svakakvih događaja itd. Jako mi se svidjela serija i nadam se da će se svidjeti i vama.

Pisac: Cassandra Clare
Broj knjiga: 6 ( Grad od kostiju, Grad od pepela, Grad palih anđela, Grad izgubljenih duša, Grad nebeske vatre)
Izdavač: Algoritam (iako zasad ima samo prve tri knjige, koje možete naručiti :( )
Detaljnije: http://www.algoritam.hr/?m=1&p=proizvod&kat=22&id=142054#.WG1Og1MrLGg


disney


2. Percy Jackson

Znači, ovo je knjiga o jednom dječaku koji je saznao da je dio tog drugog svijeta. Taj svijet je povezan sa grčkom mitologijom ( koju ja obožavam ), i onda on ima sve te pustolovine. E,da i u tom je jednom kampu za te klince, koji kao isto imaju te moći. Ma, ubiti definitivno pročitajte.

Pisac: Rick Riordan
Broj knjiga: 6 ( Kradljivac gromova, More čudovišta, Titanova kletva,The battle of the Labyrinth, The Last Olympian, Percy Jacksons Greek Gods)
Izdavač: Algoritam
Detaljnije: http://www.algoritam.hr/?m=1&p=proizvod&kat=28&id=134141#.WG1Sb1MrLGg

Slikovni rezultat za percy jackson books tumblr
laurenreadsya-tumblr


1. Harry Potter

Ova knjiga je o Harry Potteru. Mislim (nadam se) da ste svi bar čuli za nju/njih. Ako niste, pročitajte odmah i pogledajte filmove. Iako, naša nastavnica iz engleskog je jednom rekla da su ti filmovi užasni, ali meni su zapravo jako dobri. Ja sam ih prije stalno gledala, pa će mi to nekako ostati u sjećanju djetinjstva.

Pisac: J.K.Rowling
Broj knjiga: 7 ( Harry Potter i : Kamen mudraca, Odaja tajni, Zatočenik Azkabana, Plameni pehar, Red feniksa, Princ miješane krvi, Darovi smrti )
Izdavač: Algoritam

Slikovni rezultat za harry potter books tumblr
HelloGiggles


I,ovo je bio današnji post. Nadam se da vam se svidio. I, također se nadam da ćete nešto od ovoga zapravo uzeti u ruke, i nadam se uživati kao što sam i ja. Ako ste nešto od ovog zapravo već pročitali, uzeli u ruke, ostavite u komentarima kakva je bila knjige ili knjige. 

I, imam još jedan post o knjigama TU!

Do novog posta.
Možda čak i sutra.
Bok,



disneylover.

Slikovni rezultat za disney tumblr book gif
tumblr

You Might Also Like

25 komentari

  1. Novi izgled bloga je predivan, kao i odabir knjiga, i ja imam želju pročitati ''The Mortal Instruments'', jer jako volim tu seriju :d

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha hvala, dap stvarno je super serija! <3

      Izbriši
  2. Čitala sam Sumrak (nisam bila oduševljena), a već više od dve i po godine sam oogromni obožavalac Harija Potera. Jak lep odabir knjiga. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. Da, Sumrak ima dosta pomiješanih mišljenja, ali meni je ta serija dobra. <3

      Izbriši
  3. Draga moja, ja sam veliki ljubitelj knjiga tako da je ovaj post kao namenjen meni. Većinu ovih knjiga sam već i sama čitala, ali hvala na ideji, rado ću se ponovo osvrnuti na njih.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha hvala puno, drago mi je da ti se sviđa! <3

      Izbriši
  4. Odličan izbor knjiga,zaista.Čitala sam Sumrak,Harija Potera i prvi deo Instrumenta smrti,a planiram da nabavim još delova.Super predlozi,odličan post!<3

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako ljepo i zanimljiv post. Ja sam čitala knjigu Hekatina škola i odlična je. Pročitala sam je za manje od tri dana. Nisam mogla prestati citati ovu knjigu.

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post, divni prijedlozi:)

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Od serijala sam čitala samo Hari Potera,ali na engleskom.Inače,čula sam za knjige Kasandre Klers i deluju mi odlično.Sigurno ću u skorijoj budućnosti kupiti prvi deo.Twilight sam samo pogledala filmove i oni su me očarali.

    http://mywonderland-xoxo.blogspot.rs/2017/01/5-saveta-koji-ce-poboljsati-vas-blog.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Great post.
    Do you want to follow each other on GFC? If yes, tell me on my blog and I will follow you back.
    Best wishes, Moni from Glam & Shine

    OdgovoriIzbriši
  9. Od ovih sam gledala samo Harry Pottera, ali sam čitala Percy-a. Njega se bojim gledati jer su rekli da je film koma nasuprot knjige...

    Novi post na...
    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da znam, svi su rekli da su filmovi ništa naspram knjiga tako da se slažem s tobom i ja se pomalo bojim hah! <3

      Izbriši
  10. Post je odličan. Vidi se da je uloženo puno truda. Svaka čast. <3
    Najdraži serijal mi je Harry Potter :)
    P.S. Ako netko želi, neka pogleda moj blog!

    mybeautycorner1.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! I meni je najdraži Harry Potter od svih ovih! I ti imaš super blog! <3

      Izbriši
  11. Odlican post,draga!!!Obozavam tvoj blog!Predivno pises!!!
    http://creativedmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Čitala sam Sumrak sagu i Harry Potter, kao i većina, a sada sam počela s čitanjem Gričke vještice. :)

    Its Nina

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘