Winter Day Outfits

03:02:00

Ej, novi post je opet tu hah.
Za ovaj post sam odlučila napraviti Winter Day Outfits. Pa, svi znamo da nekad ne možemo pronaći ništa u ormaru, ili jednostavno ne znamo kao uskladiti itd. Pa, zato ja danas imam ovakav post koji će vam pomoći. Uz to, ovaj post je za cijeli dan, od odlaženja u školu, do spavanja.
 Krenimo:


1. odlazak u školu.





Pa, ovo je prvi look iz H&M-a. Ovo je odabir ove sive majice, crnih hlača s rupama, ovih slatkih čizama i jakni, koja vjerujte mi izgleda još ljepše na osobi. Ovo je za malo toplije zimske dane zbog rupa na hlačama, ali svejedno zbog jakne, koja je topla, bit ćete zaštićeni od zimskog vremena (no uvijek možete obući štrample, ili tajice ispod).



2. odmaranje kod kuće.


Ovo je samo chill look iz Pink!-a. Jako udobno, samo ova siva majica, tajice i naravno čarape. Ovo je savršeno za opuštanje, a možete nabaciti i hoodicu.

3. izlazak.




I, ovaj look ima dva looka. Pa, prvi look je više elegantniji, a drugi je više onako moderniji. Iako , obadva su lijepa, ali koji vam je ljepši? Ostavite u komentarima. I ovo je iz Boohoo-a.

4. good night. 


I, ovo je zadnji look. On, isto ima više dijelova. Prvi,drugi,treći. Isto, koji vam je najbolji ostavite u komentarima. Ovo je nekako Disney tema (po blogu hah), ali na H&M-u, odakle su i ove, ima još dosta pidžama koji će vam se možda više svidjeti.

Pa, ovo je bio današnji post, nadam se da vam se svidio i vidimo se u slijedećem. 
Možda čak i sutra.
Bok,



disneylover.

Slikovni rezultat za disney clothes gif tumblr
pinterest


You Might Also Like

22 komentari

  1. Ovaj dzemperic je prelijep, ja imam slican, ali je moj iz NY. Roza haljina, ostala sam paf... predivna je! Post je stvarno super i super je ideja inace za post :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se sviđa! <3

      Izbriši
  2. wow so nice!!


    lets follow for follow ??!!
    New Post - here

    Check out my ♥Instagram and
    Google✚

    Stay Gold

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post!
    http://mlmr16.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. What a beautiful look, I loved it.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, and I am following you now ! <3

      Izbriši
  5. Jao,koliko dobar post draga!!Sve nalepše u ovoj godini.Omiljeni mi je outfit za kod kuće jer obožavam da lenčarim.Haljinica za izlaske je isto divna,videla sam je na nekom sajtu ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com -novi post je online ❄

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno drago mi je da ti se sviđa! <3

      Izbriši
  6. Ova 'logotip ikona' ti je vrh! Većinu ovih predmeta je moguće naći na sajtu shein.com, zanimljivi prijedlozi. Pratim blog, nadam se da ćeš uzvratiti.


    aminique.blogspot.com ♥ :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličane kombinacije i predlozi,baš mi se dopadaju.Super post!

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam sličan ovakav džemperić, taj sa slike je baš sladak. Ostala sam fascinirana haljinama, predivne su. Nosila bih obe. Post fenomenalan, kao i prijedlozi♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. I'm following your blog, follow mine too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga , odičan post. Imam sličan džemperčić. :*
    Čestitam na 100 pratioca. :*
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  11. Love everything you’re wearing – and I love those extra photos!
    グッチ 服
    Armani財布

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘