Disney Tag- Collab/w My Book Corner

03:10:00

Ej ljudi, novi post je tu!
U ovom postu imam Disney tag za vas, i collab s jednim super blogerom! Njegov blog se zove :MY BOOK CORNER, i stvarno ima super i kvalitetne postove, i blog mu je inače super. Tako da ako već niste, odite do njegovog bloga i učlanite se zato što nećete požaliti!
Pa, da više ne odugovlačim, evo post:

1. Koji je tvoj najdraži Disney film?

Pa, sad imam puno odličnih Disney filmova hah. Kad bi morala izdvojiti baš jedan, vjerojatno Aladin, zato što sam ga uvijek gledala u djetinjstvu i pravila se da i ja mogu letjeti na tepihu itd. Jednostavno, taj film mi je ispunio djetinjstvo, a i bez toga je stvarno odličan.

Slikovni rezultat za aladdin disney gif
pinterest

2. Koji Disney film se tebi najmanje dopao?

Nemam baš neki koji mi se najmanje dopao. Ovi noviji Disney filmovi mi jednostavno nisu tako dobri kao stari, tako da vjerojatno svi ovi noviji hah. Iako su i ti dobri, jednostavno mi se ne sviđaju baš toliko jako kao stariji.

Slikovni rezultat za tangled disney gif
rebloggy

3. Za kojeg lika si na početku si na početku vjerovao da je zao a na kraju je ispao dobar?

E,sad se stvarno ne mogu sjetiti ni jednog takvog lika, vjerojatno ni za jednog lika nisam imala takvo mišljenje.

Povezana slika
fairyprincessdiaries

4.Koji zao lik se tebi najviše dopao?

Možda Uršula ili Kapetan Kuka, između njih dvoje, ne mogu da odaberem hah.

Slikovni rezultat za ursula captain cook disney gif
tumblr

5. Koji stariji Disney film nikada nisi pogledao?

Baš sam išla pogledati neku stranicu starijih Disney filmova, i nisam ih pogledala hrpu. One najpoznatije sam pogledala,ali mnogo ih nisam pogledala. 
Za ovo pitanje sam izabrala A Goofy Movie, koji nikad nisam pogledala.

Slikovni rezultat za a goofy movie gif
tumblr

6. Stariji ili novi Disney filmovi?

Definitivno stariji, jednostavno su nekako bolje napravljeni i bolji. Novi mi jednostavno nisu toliko dobri, i žao mi je što više neće biti Disneyevih filmova kao prije.

Slikovni rezultat za old disney gif
pinterest

7. Koja je tvoja najdraža Disney princeza?

Pepeljuga. Obožavala sam ju kad sam bila mala, i njezinu dugu plavu haljinu i sve. Taj film sam isto gledala puno puta, i danas ga znam nekad pogledati i jednostavno vraća uspomene, tako da Pepeljuga.

Slikovni rezultat za cinderella disney gif

giphy

8. Frozen ili Tangled?

Tangled, Frozen mi je već iskreno naporan.

Slikovni rezultat za tangled gif
giphy

9. Koji Disney film te rasplakao?

Mislim da skoro svi imaju skoro isti odgovor. Kralj Lavova, kad je Mufasa tragično umro. Toliko mi je tada bilo žao Simbe, da sam se rasplakala. Jednostavno dok je Simba zvao svog tatu, to probudi dosta osjećaja.
I još jedan, kojeg se sada odmah mogu sjetiti. Ovo je malo čudan odgovor,ali svaki put plačem na Malu Sirenu. Ali svaki put, hah. Znate onu zadnju scenu kad je ona na brodu i kaže nešto tati i onda krene glazba, i samo me možete vidjeti kako plačem u kutu. Ne znam zašto, ali i taj film u meni budi emocije.

Slikovni rezultat za lion king  disney gif
giphy

10. Koji je posljednji DInsey film koji se pogledao i što misliš o njemu?

Pirati S Kariba, prije neki dan. Odličan film, predobar i zanimljiv, i njega sam uuvijek gledala prije. Tako da da, odličan film hah.

Slikovni rezultat za pirates of caribbean gif
pinterest

I, to bi bilo to za ovaj tag. Nadam se da vam se svidio i definitivno posjetite blog MY BOOK CORNER. I vidimo se u slijedećem postu. 
Možda čak i sutra.
Bok,



disneylover.

Slikovni rezultat za disney quote gif
giphy

You Might Also Like

16 komentari

  1. Odličan post

    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/02/recenzija.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post draga , i ja bih slicno odgovrio kao i ti i mnogo mi je drago sto smo saradjivali


    booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobar post,predobro si ovo napisala!
    Baš mi se sviđa..Samo tako nastavi!

    http://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista do sada nisam citala ni jedan tag nalik ovom tako da moram reci da sam definitivno uzivala u njemu! Odusevljena sam sto pitanjima i odgovorima, tako i tvojim dopunama sa ovim slikama. Zaista u celokupnosti odlicna post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan tag, iskreno nisam ga viđala, ali mi se dopada i u tvom je stilu :D I moja omiljena princeza je oduvijek bila Pepeljuga :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  6. great post! would you like to follow each other on gfc?
    let me know on my blog!
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Love all Disney cartoons!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdgovoriIzbriši
  8. You buy a commitment from manufacturers to meet their standards by maintaining the high quality running of your Rolex Watches.If you have any repair needs in the future, you can return to the manufacturer or authorized dealer and be assured that your Original Omega Watches will be treated with the same care with which it was made.A Luxury Breitling Watches is more than just a wristwatch; This is a piece of 1:1 IWC that reflects your personality and personal style - and can be enjoyed for a lifetime.If you’re shopping Hermes handbags online or in a store, don’t be rushed into making a purchase.The buying Rolex Submariner Watches season is here and now is the time to buy you or your loved one a good Christmas gift

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘