BOOK HAUL

05:34:00

Ej ljudi!
Prije nego što počnemo s ovim postom,samo vam želim nekoliko stvari objasniti.
Pa,da znam da me nije bilo oko tri tjedna i stvarno mi je jako žao! Meni se ovo blogovanje jako sviđa, i jako volim pisati postove,odgovarati na komentare itd.
No,nekad stvarno nemam vremena. Evo,ovih tri tjedan smo imali oko bar 7 testova,uz sva ispitivanja,malih testova i provjera zadaće. Bilo je stvarno puno učenja, i tako će se i nastaviti do kraja školske godine.
Pošto ja ne mogu ništa baš napraviti u vezi toga,samo ću vam reći da ću se potruditi pisati postove i nadam se da ću uspijeti zato što se meni ovo stvarno sviđa!
A,sada krenimo s postom!

Pa,ovaj post je o jednom book haulu,odnosno momu naručivanju knjiga. Ja sam naručila 6 knjiga sa stranice Algoritam MK. Znači ta stranica je odlična.  Mislim da je poštarina oko 20kn,osim za narudžbu veću od 150 kn. 
Tako,ja sam naručila tih 6 knjiga i platila ih 200 kn što je stvarno odlično! Knjige su nove,onako su i poznate i stvarno mi se sviđa ta stranica pošto je onako sve jeftino i imate dosta knjiga,i mislim da ćete pronaći ono što tražite. Pa, krenimo:


1. Igra prijestolja 1. i 2. dio

*prvi dio 

*drugi dio

Pa,mislim da ste svi vi čuli za seriju Igra Prijestolja. Ako ne znate,čak se i snimala u Dubrovniku. Svi su rekli da je serija odlična, i tako sam ja (prije nego što sam pogledala seriju) naručila knjige. Ovo su prvi i drugi dio,pjesma Leda i vatre. Jako sam uzbuđena što imam ovo trenutno u svojim rukama,zato što me jako zanima kako će se sve to iz događati itd. Zanimaju me likovi,događaji,ne znam svašta me zanima. Koliko sam vidjela,na stranici ima čak devet nastavaka,tako da se nadam da će biti zanimljivo da mogu uzeti i ostale.
Pa,ako ne znate o čemu se radi,ili ako vas zanimaju ostali detalji  možete pogledati na stranici: OVDJE.

Cijena: 39,90kn

Uvez: Meki
Pisac: George R.R. Martin


2. Agatha Christie



































Pa,kao što već znate (ili ne znate) ja sam već u prošlosti napravila post a Agathi Chiristie. Ako ne znate tko je ona,ne to nije knjiga već spisateljica koja piše krimiće. Napisala je oko 80 knjiga i kratkih priča, i stvarno joj se divim. 
Pa, prvo imam Leš u biblioteci. Ubiti se radi o djevojci čiji je leš nađen u biblioteci i nastavlja se od tuda. Agatha Christie je pisala (kao uloga detektiva) o Poirotu,gospođi Marpel i o Tommyu i Tuppence. Ja sam jedino pročitala 4 ili koliko već knjiga o Poirotu,a ovo je o gospođi Marpel tako da sam uzbuđena pročitati i iz njene perspektive.
A, Otrovno pero se radi o jednoj gospođi Symmington koja dobije anonimno pismo i počini samoubojstvo.
Pa,ako ne znate o čemu se radi,ili ako vas zanimaju ostali detalji  možete pogledati na stranici: 
OVDJE i OVDJE .


Cijena: 25 i 30 kn
Uvez: Meki,meki 
Pisac: Agatha Christie

3. Forrest Gump


Ako niste gledali legendarni film Forrest Gump,odma ga pogledajte zato što je to jednostavno klasik. Radi se ( kao i ova knjiga ), o čovjeku koji je glup,ali doslovno glup, i onda on jednog dana ispriča svoj životnu priču. Film je smiješan,uzbudljiv i poučan,a nadam se da će takva biti i knjiga isto. U filmu je u glavnoj ulozi Tom Hanks,tako da pogledajte,ali i pročitajte knjigu!
Pa,ako ne znate o čemu se radi,ili ako vas zanimaju ostali detalji  možete pogledati na stranici: 

Cijena: 29,00kn
Uvez: Meki
Pisac: Winston Groom

4. Preplanula djevojka 


Ovo je manga. Ako ne znate što su mange,to su japanski stripovi. Imate i anime,to su japanski crtići. Ne razlikuju s puno od stripova,ali je stil nekako isti i jako mi se sviđa.
Pa,ova manga ima 18 dijelova. Radi se o curi Momo koja je kao preplanula i zbog toga ju ljudi u Japanu smatraju kao grubom itd. Također,ima "najbolju prijateljicu" Sae. Zašto pod navodnicima? Pa, Sae joj nekako zagorčava život. Npr. jedan dan su išle u trgovinu i Momo je rekla kao da je jedna torba prekrasna,ali potrošila je sve novce pa ju nije mogla kupiti. Tada je došla Sae i rekla kao da je torba užasna i da joj nikako ne stoji. Kad su se rastale, Sae je kupila torbu i slijedeći dan ju nosi u školi. Ali,ako vam Sae ne zvuči grozno molim vas pročitajte mangu i vidjet ćete kakva je ona zapravo,
Još jedan problem je to što je Momo zaljubljena u Tojia. Sae to polagano saznaje, i stvari se počinju nekako događati ali u lošem smjeru. U priču dolazi i Kairi,najzgodniji dečko u školi koji govori da se poljubio s Momo,ali to se nije dogodilo.
Pa,ako ne znate o čemu se radi,ili ako vas zanimaju ostali detalji  možete pogledati na stranici: 

Cijena: 35kn
Uvez: Meki
Pisac: Miwa Ueda

Pa,nadam se da vam se svidio ovaj post.Vidimo se u slijedećem postu,
možda čak i sutra!
Bok,




disneylover.

Slikovni rezultat za disney gif tumblr books
disney

You Might Also Like

29 komentari

  1. Jako mi se sviđaju sve knjige iako mislim da ova zadnja nekako i nije za mene... Super post!:)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajoj napokon ovako sjajan haul :D Predivne knjige si kupila, sa vecinom sma vec upoznata tako da sam sigurna da ces u potpunosti uzivati u njima. I da, ocekujem recenzije istih (detaljne) hehe <33

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno je vidjeti da postoje osobe koje i dalje čitaju i kupuju knjige :D nisam čitala ove knjige, ali čine se zanimljivima, nadam se da ćeš napisati i recenziju za onu koja ti se najviše dopadne :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post *_* (ovo kažem za svaki post o knjigama, bukvalno). Moram da pročitam neku Agatinu knjigu, još uvek nisam..

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post
    Pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post, volim knjige :) Agatha Christie mi je jedna od dražih pisaca.
    Pozz
    Dunja

    https://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican izbor knjiga :D

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ <3
    www.infashionchains.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Sviđaju mi se knjige iako ih ne volim bas citat :D
    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/04/kako-do-savrsene-kose.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaoo predobre knjige! Nisam ni jedno od ovih nisam jos procitala ali nadam se da hocu. Predobar ti je post!

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. Obozavam GOT ali nisam jos citala knjige,sve u svemu sjajan post! :)

    P.S.U toku je giveaway na mom blogu,poklanjam jednu personalizovanu ilustraciju pa ako si raspolozena ovim putem zelim da te pozovem da pogledas i ako si zainteresovana da se prijavis :) Dotted with hearts by Jvncc

    OdgovoriIzbriši
  11. Zanimljiv odabir knjiga.
    Uzvrati praćenje. ☺


    Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  12. Knjiige svakako obožavaaam *-*
    I ni jednu sa ove liste nisam pročitala, a po tvom opisu dleuju odlično, a leto je dugo, mogla bih i nabaviti neku od ovih hmm... Takođe sam po prvi put na tvom blogu i prvi ti moram reći da mi je sam dizajn bloga fenomenalaaan *----* A i postovi su odlični <3 <3
    Zato sam te i zapratila <3 samo tako nastavii <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post,sve knjige mi se čini jako zanimlivim.Nadam se da ćeš uživati čitajući ih i slobodno napiši i neku detaljniju recenziju knjige koja ti se najviše svidjela.S obzirom na cijenu ovo je bila odlična kupovina knjiga!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  14. Predobar post! I same knjige imaju veoma lepe i zanimljive nazive!

    Novi post je na mom blogu ---> heresuniquegirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Pridobila si me naslovom! Ja obožavam čitati! Igre prijestolja upravo gledam seriju,ali knjigu nisam još pročitala ,svakako bih htjela isto tako Forrest Gump sam gledala film-zaista lijepa priča! Super su sve knjige!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  16. Zanimljiv odabir knjiga!
    Pratim te nadam se da ćeš uzvratiti!
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ! 💘